Program til styring af lpt1 interface??
Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 23-11-00 09:07

Hej alle

Jeg er en 3 års elev ved HTX i Svendborg og er i øjeblikket i gang med et
kompinerret projekt i El-teknik og Programering. I el-teknik har jeg lavet
et interface til (parallel porten (lpt1)) hvor jeg gør det muligt at styre
11 udgange og 5 indgange.
Jeg skal så i programering lave et program i Delphi som kan gå ind og styre
disse udgange og modtage enkle signaler frsa indgangene. Er der nogen her i
gruppen der har rodet med den slags før og måske har et program liggende, så
vil jeg meget gerne høre fra jer, da jeg er lidt på bar bund.

Mvh.

Morten Mj.

(også postet i dk.edb.programmering)

Fra : Allan Madsen

Dato : 24-11-00 01:26

Hej

Jeg bruger LPT porten til at styre et grafisk display, som jeg skal have
monteret i bilen

du kan kikke på http://home.123mail.dk/~alm under projektet CarCPU, der
ligger en komplet sovs.

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 24-11-00 15:32

Tak for de gode svar det er helt sikkert brugbart!!!

Mvh.

Morten
Morten M. Jørgensen <grinder213@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vija5$ota$1@news.net.uni-c.dk...