Mont. af Soltag i Golf
Fra : RepsaC

Dato : 03-05-04 10:55

Hej
Jeg vil gerne have eftermonteret et soltag i min Golf 1,8 5 dørs fra 98, men
har fundet ud af at det er svært, medmindre at man vil have et lille tag
monteret.
Jeg vil gerne have et stort skyde/vippe tag mont i min bil og jeg har 6-8000
kr at gøre godt med.
Er der nogen der kender et godt sted på fyn, helst omkring Odense og hvilke
typer tag anbefales.
Håber at få nogle gode svar på tråden.
/Casper

Fra : Sp@cey

Dato : 03-05-04 18:18

"RepsaC" <Capstardk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
6-8000
> kr at gøre godt med.
> Er der nogen der kender et godt sted på fyn, helst omkring Odense og

Prøv at kigge hos www.Webasto.dk
Jeg har set dem i Bella centret hvor hun NÆSTEN fik solgt mig et tag til min
golf 3'er

--
Mvh Sp@cey

"Flies spread disease, so keep yours closed"
Gen. McArthur