Post adresse til videre sending af post
Fra : Kasper K

Dato : 03-05-04 10:37

Hej,

Nogen som ved hvor det er muligt i København at få en postadresse som
blot skal sende al posten videre til an anden adresse? Formålet er at
have en "skjult" adresse men alligevel kunne modtage post.

Mvh Kasper

Fra : Nico de Jong

Dato : 03-05-04 11:09

"Kasper K" <kasper@kau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blot skal sende al posten videre til an anden adresse? Formålet er at
> have en "skjult" adresse men alligevel kunne modtage post.

Hvis de ikke har lukket, ligger der noget på Vesterbrogade, nærmest på
hjørnet af Pilealle/Allegade. Det hedder vist nok BBC (Brevboxcentret ?)

Nico

---

Fra : Kasper K

Dato : 03-05-04 15:27

Hej,

Det er ikke lykkedes mig at finde frem til det firma. Hverken via
google eller krak. Nogen som kender til andre firmaer gerne med
hjemmeside.

Mvh Kasper

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-05-04 12:33

On 3 May 2004 02:36:30 -0700, kasper@kau.dk (Kasper K) wrote:

> [...]
>blot skal sende al posten videre til an anden adresse? Formålet er at
>have en "skjult" adresse men alligevel kunne modtage post.

Få en postboks
Flemming Jacobsen

Fra : H.S.

Dato : 03-05-04 14:26

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> Få en postboks

yep, eller er det ikke poste rastante det hedder ? - hvor posten sendes til
posthuset, og så kan afhentes af modtager ?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-05-04 15:26

On Mon, 3 May 2004 15:25:33 +0200, "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk>
wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
>
>yep, eller er det ikke poste rastante det hedder ? - hvor posten sendes til
>posthuset, og så kan afhentes af modtager ?

Joh, men den løsning er posthuset ikke særligt glade for. For det kræver
fx at afsenmder kender det rigtige posthus, ellers så ligger det bare
der og "rådner"
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Vinter

Dato : 23-06-04 10:29

Der findes et findes et firma der hedder MailBoxes Etc.

Ligger pt. kun i københavn

www.mbe.com