Købe dæk på internet?
Fra : Leif Nielsen

Dato : 03-05-04 09:50

Er der mon nogen her i forummet der har erfaringer med at købe dæk her:

www.daekonline.dk

Leif nielsen

Fra : Thostrup

Dato : 03-05-04 09:59

"Leif Nielsen" <it-center@teaterbygningen.dk> wrote in message
> Er der mon nogen her i forummet der har erfaringer med at købe dæk her:
>
> www.daekonline.dk
>
> Leif nielsen

Ja det er der. Prøv at søge igennem gruppen ;)

Men jeg har bestilt 8 dæk derfra for en lille mdr siden, fik en mail tilbage
om leveringsdato, og der kom de sørme.

Mvh Thostrup

Fra : Cosworth POWER

Dato : 03-05-04 18:51

> Er der mon nogen her i forummet der har erfaringer med at købe dæk
> her:
>
> www.daekonline.dk

Der har lige været en tråd oprettet d. 26/4-2004 kl. 21:35.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Tommy Fer

Dato : 03-05-04 20:58

"Leif Nielsen" <it-center@teaterbygningen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogen her i forummet der har erfaringer med at købe dæk her:
>
> www.daekonline.dk

Jeg har handlet hos www.reifenversand.com flere gange. De yder god service,
levere på ca en uge og er MEGET billigere end de danske MC forhandlere.

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R