Fars bimmer mangler nyt sædebetræk
Fra : H&M

Dato : 03-05-04 09:28

Hej NG

Jeg skal have nyt betræk på mit sæde, kender i nogen som laver sådan noget i
det sønderjydske ??
Og hvad skal jeg regne med at det koster.

Og hvad skal jeg iøvrigt gå efter læder, eller noget kunstigt ??
Hvad siger i.

På forhånd tak.
Sønderjyden med en K75.

Fra : Mich@el

Dato : 03-05-04 10:17

Hejsa.

> [...]
> det sønderjydske ??
> Og hvad skal jeg regne med at det koster.
>
> Og hvad skal jeg iøvrigt gå efter læder, eller noget kunstigt ??

Skulle du vælge læder, og ikke finde et sted i dit område, er der ikke langt
til Nyborg.

Undertegnede laver meget flotte sæder.
http://www.cherokeeupholstery.dk/

Mvh.
Michael

Fra : lasse

Dato : 03-05-04 13:33

H&M wrote:

> [...]

> det sønderjydske ??
> Og hvad skal jeg regne med at det koster.

> Og hvad skal jeg iøvrigt gå efter læder, eller noget kunstigt ??

jeg har tidligere også sat nyt betræk på sæder. jeg købte dem hos
www.gtsadler.dk og det er ikke så dyrt, men du kan få det som du vel have
det.
Hilsen Lasse

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 03-05-04 13:45

Jeg kan også anbefale GT sadler. Det behøver ikke at koste mere 50 kr. i
porto at sende tingene derop.

Edvard Korsbæk

Fra : Hekto

Dato : 03-05-04 13:56

lasse wrote:

> jeg har tidligere også sat nyt betræk på sæder. jeg købte dem hos
> www.gtsadler.dk og det er ikke så dyrt, men du kan få det som du vel
> have det.
> Hilsen Lasse

Jeps! Glimrende varer!

Han tager vist 100,- for at sætte det på. Det kan altså godt betale sig,
for har man ikke det rigtige værktøj til at strække betrækket ud med, så
er det ret hårdt arbejde!!!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!