CBR1000RR
Fra : Hans Jensen

Dato : 03-05-04 04:25

Har nogen her fået en endnu? er de foretningerne endnu i DK?

Foretningen her i Calgary, Canada har dem ikke endnu, men jeg håber da de
får dem ind i den næste uges tid eller to, jeg har allerede købt en, så jeg
håber den kommer ind snart

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-05-04 05:53

> Har nogen her fået en endnu? er de foretningerne endnu i DK?

Der står en hos Bruun Larsen her i Odense.
Nam nam den er lækker

Tillykke med den (når du får den

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 03-05-04 11:23

Hans Jensen wrote:
> [...]
> da de får dem ind i den næste uges tid eller to, jeg har allerede
> købt en, så jeg håber den kommer ind snart

Tillykke med den når du får den! Jeg vil næsten gå så vidt som at sige den
er flottere end min egen CBR

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 04-05-04 01:18

"Hans Jensen" <hbj20NO@SPAMhotmail.com> wrote in message news:<OXilc.350983$oR5.340500@pd7tw3no>...
> [...]
> får dem ind i den næste uges tid eller to, jeg har allerede købt en, så jeg

Tillykke med den

ja KOK-MC i Holstebro har en at stå..

Ronni
'93 Fireblade

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-05-04 08:55

"Hans Jensen" <hbj20NO@SPAMhotmail.com> wrote in message
> Har nogen her fået en endnu? er de foretningerne endnu i DK?

MC Hjørnet havde en stående i lørdags.

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-05-04 19:26

Hejsa

Hans Jensen wrote:
> Har nogen her fået en endnu? er de foretningerne endnu i DK?
Jo da... Det er vel ved at være 14 dage siden nu eller sådan noget!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Hans Jensen

Dato : 04-05-04 23:17

Ja jeg ved jo nok I får dem derover i Europa først, jeg ved også at de havde
dem i USA den 1.st april, også kom de jo lige ind idag her, så jeg skulle jo
gerne ha' en på fredag håber jeg ;)