Klistre skilt fast på murstensvæg?
Fra : Hans Paulin

Dato : 02-05-04 22:58

En bekendt har et 20x40 cm. plastic-lamineret skilt siddende på en
udvendig murstensvæg - skiltet er oprindelig hængt op med noget klister
på bagsiden...

....nu er skiltet ved at løsne sig, og spørgsmålet er: kan man i et
byggemarked købe noget nyt klister til formålet?

På forhånd tak!
Hans

Fra : //zlgge

Dato : 02-05-04 23:11

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ...nu er skiltet ved at løsne sig, og spørgsmålet er: kan man i et
> byggemarked købe noget nyt klister til formålet?

Slib let med sandpapir på bagsiden og affedt. Lim det op med scilicone.

Mvh
//zigge

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-05-04 06:21

//zlgge skrev:

> Slib let med sandpapir på bagsiden og affedt. Lim det op med
> scilicone.

Hej Zigge!

Findes der ikke flere former for silikonemasse?

....eller tænker du på den klare?
Hans

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-05-04 13:07

Hans Paulin wrote:

> Hej Zigge!
>
> Findes der ikke flere former for silikonemasse?
>
> ...eller tænker du på den klare?

Hej

Man kan købe noget specielt til formålet. Monteringsklæber tror jeg det
hedder.

Men ellers så spørg i byggemarkedet.

mvh
Ole-J

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-05-04 22:45

Ole Jensen skrev:

> Man kan købe noget specielt til formålet. Monteringsklæber tror jeg
> det hedder.
>
> Men ellers så spørg i byggemarkedet.

Tak skal du ha!
Hans