Måske OT: Hvornår må unge bruge en plænetr~
Fra : Karsten

Dato : 02-05-04 21:10

Hej
Jeg har et spørgsmål. Hvor gammel skal man være for lovligt at køre en
plænetraktor ?

Gerne svar i gruppen.

Hilsen
Karsten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-05-04 21:21

Karsten wrote:
> Hej
> Jeg har et spørgsmål. Hvor gammel skal man være for lovligt at køre en
> plænetraktor ?

Svjh er aldersgrænsen 15 år.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Leonard

Dato : 03-05-04 09:33

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> wrote:

>Svjh er aldersgrænsen 15 år.

mit skud er 16 år ...
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-05-04 15:18

> Jeg har et spørgsmål. Hvor gammel skal man være for lovligt at køre en
> plænetraktor ?

Man skal være 16 for at forsikringen dækker. Såfremt kørslen sker uden for
egen grund eller på en fremmed maskine, skal man ligeledes være 16 år - jeg
tænker her på græsslåning i en grundejerforening, som er den
problemstilling, vi havde for et par år siden.

Mvh Maria

Fra : Karsten

Dato : 03-05-04 19:43

Hej
Tak for svarene. Det er lige præcis den samme problemstilling jeg tænker på.
Dvs 16 år, hvis man vil være forsikringsdækket og det skal være lovligt.

Hilsen
Karsten

Fra : anders majland

Dato : 03-05-04 19:56

> Tak for svarene. Det er lige præcis den samme problemstilling jeg
> tænker på. Dvs 16 år, hvis man vil være forsikringsdækket og det skal
> være lovligt.

Hvilken forsikring ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Karsten

Dato : 03-05-04 21:23

Hej
Er det ikke ulykkesforsikring ?

mvh
Karsten

meddelelse news:409697cb$1$20102$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 13-05-04 12:48

anders majland wrote:

> Hvilken forsikring ?

Formentlig ansvarsforsikring?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
64 GB PAE mode works just fine on my 8GB RAM, 8-way Xeon box [..]

- Ingo Molnar, Linux Kernel List, 1999-11-03