Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Støjsvagt GeForce FX 5700??
Fra : Christian Planck

Dato : 02-05-04 19:49

Hejsa,

Jeg skal købe et grafikkort til min lillebror, og jeg er kommet frem til
at det nok skal være et GeForce FX 5700 - evt. ultra udgaven. Prisen
skal ligge på omkring 1500,-

Det skal gerne være så støjsvagt som muligt.

Har overvejet følgende tre kort:

- AOpen Aeolus FX5700Ultra-DV128
http://tinyurl.com/3fbz6

- ASUS V 9570/TD
http://tinyurl.com/367lg

- Point of View GeForce FX 5900 XT
http://tinyurl.com/yw3mr

Sidstnævnte er godt nok et FX 5900, men prisen er god, og kortet bliver
skamrost på edbpriser.dk

Nogle gode råd om, hvilket kort jeg skal vælge? Er der evt. nogen der
kan sige noget om deres støjniveau?

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen,
Christian Planck.

Fra : phg1

Dato : 02-05-04 20:57

"Christian Planck" skrev d. 02-05-04 19:49 dette indlæg :
> [...]
bliver
> skamrost på edbpriser.dk
>
> Nogle gode råd om, hvilket kort jeg skal vælge? Er der evt. nogen der

jeg ville tage det 5900xt fra pov det vil køre i cirkler om 5700 kortene
for di det kører 256 bit på busen,jeg har selv et fra club3d og jeg vil
sige at støjnivuet på mit ligger omkring 25-30db
en anden ting hvis du vælger dette kort er at du skal spørge efter om du
kan få det med det sorte print det skulle kunne overclockes til at yde
som et fx5900 pga det er udstyret med nogle bedre rammoduler

http://www.kandu.dk/