Info. ang. neddrosling
Fra : Dan Jørgensen

Dato : 02-05-04 18:57

Hej,
Jeg har i løbet af de sidste par måneder fået mange bud på, hvordan
neddroslingen på min xv 535 var foretaget.
Budene drejede sig primært om indsvejsede ringe i enten forrør eller
indsugningsstykker.
Det viste sig at være specielt fremstillede indsugningsstykker, hvor der
ydelsen ligefrem er indstøbt i kanten.
De er fast tragtformet indvendig, så jeg skal ud og købe 2 stk. nye normal.

Syntes bare lige i skulle vide det i fald en eller anden skulle spørge igen.
vh Dan

Fra : Flemming Disc

Dato : 02-05-04 22:17

> [...]
> neddroslingen på min xv 535 var foretaget.
> Budene drejede sig primært om indsvejsede ringe i enten forrør eller

Jeg har demo. et sæt neddrosling på en 535, det var ringe svejset fast i
afgangsrør!!

> Det viste sig at være specielt fremstillede indsugningsstykker, hvor der
> ydelsen ligefrem er indstøbt i kanten.
> De er fast tragtformet indvendig, så jeg skal ud og købe 2 stk. nye
normal.

Du ved godt de fås uorginal, her i Danmark til en rimlig pris!!

> Syntes bare lige i skulle vide det i fald en eller anden skulle spørge
igen.
> vh Dan

Jo, tak for oplysningen, der er utrolig mange løsninger på drosling.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Dan Jørgensen

Dato : 02-05-04 23:09

> normal.
>
> Du ved godt de fås uorginal, her i Danmark til en rimlig pris!!

Jeg har bestilt et sæt hos www.sydfynmcservice.dk til ca 800,-
Burde jeg købe billigere et andet sted ?

vh Dan - xv 535

Fra : Flemming Disc

Dato : 03-05-04 12:50

> Jeg har bestilt et sæt hos www.sydfynmcservice.dk til ca 800,-
> Burde jeg købe billigere et andet sted ?

Kurt (Sydfyn) og jeg har burde have samme priser, uden forsendelse står de
fra 533 kr til 679 kr pr. sæt.
Og det tager Kurt sikkert også.

Fra : Armand

Dato : 03-05-04 22:13

Dan Jørgensen <dj@get2net.dk> skrev i en
> [...]
> ydelsen ligefrem er indstøbt i kanten.
> Syntes bare lige i skulle vide det i fald en eller anden skulle spørge

Toppoint for denne tilbagemelding - Det er sq f....... for sjældent at folk
vender tilbage med resultat af fejlfinding og slige sager (á dette emne)!

--
Armand.