CD med videoklip
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 30-04-01 22:05

Hej NG..

Da et par af mine venner har bedt mig om at lave en CD med nogle fede MC
klip ville jeg lige høre om der var interesse for en rundsending igen.

Grunden til jeg spørger er at mange efterhånden har adgang til en slags
brebånd og derfor måske selv havde hentet det ??
Men ellers melder min 100Mbit FD linie sig altså frivilligt til at hente
skidtet :)

Jeg havde tænkt mig BlackBird Videoen, Pascal Turen + en del af Jørum´s klip
i bedste kvali (hvis det er i orden med ham). Herudover nogle småklip for at
fylde op (hvis det er nødvendigt)

Andre forslag til indhold er velkomne..

MVH
Nikolaj

Fra : Anders Olesen

Dato : 30-04-01 22:23

> [...]
> brebånd og derfor måske selv havde hentet det ??
> Men ellers melder min 100Mbit FD linie sig altså frivilligt til at hente

Det kunne da være rart at udnytte stofa kapaciteten for en gangs skyld, så
hvis du kunne lægge filerne eller et image op et sted ville det være meget
fedt.
Anders

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-04-01 22:24

"Anders Olesen" <2104602m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
newskH6.4672$Iq.583228@news101.telia.com...
> Det kunne da være rart at udnytte stofa kapaciteten for en gangs skyld, så
> hvis du kunne lægge filerne eller et image op et sted ville det være meget
> fedt.

Enig

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Lars Andersen

Dato : 30-04-01 22:49

> [...]
> hvis du kunne lægge filerne eller et image op et sted ville det være meget

ENIG.!!!!!!!!!!!

Lars
ER-5

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-01 22:28

Nikolaj B. Kjeldsen <nikolajbk@dr.com> skrev i en
> [...]
klip
> i bedste kvali (hvis det er i orden med ham). Herudover nogle småklip for

Hej Nikolaj.

BlackBird Videoen + Pascal Turen, har jeg, men var det muligt at "bestille "
en CD med en masse andet, meget gerne
Jørund Seim´s klip i bedste kvali (hvis det er i orden med ham).+ evt. andet
fyldstof.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : m.grewy

Dato : 30-04-01 23:32

Ok jeg har lavet en lille server med billeder og film men der er ikke så
mange billeder.
Der er kun 5 der kan komme ind ad gangen pga hastigheden ellers går alt for
langsom jeg har jo kun 384/128 mbit.
Server hedder ftp://212.242.188.205
brugernavn : dk.fritid
Password : motorcykel

Michael

Fra : Lisbeth Louring & An~

Dato : 01-05-01 23:06

> Der er kun 5 der kan komme ind ad gangen pga hastigheden ellers går alt
for
> langsom jeg har jo kun 384/128 mbit

KUN 384MBit ! Jeg tror sgu du kan leje båndbredde ud til TDC, medmindre du
da mener kBit :)
Anders , der ellers var glad for sin 1MBit stofa forbindelse

Fra : Rune Larsen

Dato : 02-05-01 09:19

"Lisbeth Louring & Anders Olesen" <2104602m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:PlGH6.5277$Iq.772660@news101.telia.com...

> KUN 384MBit ! Jeg tror sgu du kan leje båndbredde ud til TDC, medmindre du

Nu står der jo milli-bit, og ikke mega-bit

/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-05-01 14:09

Rune Larsen wrote:

> "Lisbeth Louring & Anders Olesen" <2104602m001@mail1.stofanet.dk> skrev i
> en meddelelse news:PlGH6.5277$Iq.772660@news101.telia.com...

> Nu står der jo milli-bit, og ikke mega-bit

M er Mega og m er milli
Hvordan man henter 1/10 bit kan man jo så fundere lidt over
PS. Nøøøj, hvor er det fedt vejr at ræse i!!! Jubiiiiii!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : m.grewy

Dato : 02-05-01 16:55

Ja unskyld selvfølgelig er det kbit

"Lisbeth Louring & Anders Olesen" <2104602m001@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:PlGH6.5277$Iq.772660@news101.telia.com...

Fra : Adam Christensen

Dato : 01-05-01 08:35

"Nikolaj B. Kjeldsen" <nikolajbk@dr.com> wrote in message
> + en del af Jørum´s klip i bedste kvali (hvis det er i orden med ham).

Spørg ham hellere direkte - just to make sure

--
Adam
SV650S

Fra : CJ

Dato : 04-05-01 22:43

Hej Nicolaj!

Fed idé!

Bliver nødt til at spørge... Bidstrup fra 1. del IGKMP99?? =)

Hilsen,
Jensen 1. del, 3 grp. ;)

Fra : Bent Madsen

Dato : 04-05-01 22:59

> klip>

hvis du snakker om blackbird videoen... den der promo tingest som dr på2hjul
lavede?... så har jeg den liggende...
godt nok i normalt cinepak codec.. den fylder vidst 50 meter...
men jeg kan da rekomprimere den ned til lidt mindre?... (dog ryger kvali'en)

på mandag sidder jeg på en 2mbit linie (dog har jeg nok ik hele båndbredden)
så.. hvis du kan bruge det... så kan du suge videoen der.. fra en ftp server
jeg laver til dig...
kontakt: 1405sm@mail.htc.dk
icq: 28055272