Angående fjernbejening til bilen...
Fra : Morten Christensen

Dato : 02-05-04 18:28

Jeg er så uheldig, at på min eneste fjernbetjening til min bil, er den hank
som man bruger til at sætte den fast i en nøglering med, lige knækket... Og
det er jo ikke videre praktisk. Derfor vil jeg gerne vide, om man et sted
kan købe sådanne tomme "hylstre" til indmaden i en fjernbetjening?

På forhånd tak!

/morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-05-04 18:40

"Morten Christensen" <morten(FJERNMIG)@mopedgallery.dk> skrev :

>Derfor vil jeg gerne vide, om man et sted
>kan købe sådanne tomme "hylstre" til indmaden i en fjernbetjening?

sikkert .....

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-05-04 18:40

"Morten Christensen" <morten(FJERNMIG)@mopedgallery.dk> skrev i en
meddelelse news:40952ff7$0$528$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> det er jo ikke videre praktisk. Derfor vil jeg gerne vide, om man et sted
> kan købe sådanne tomme "hylstre" til indmaden i en fjernbetjening?

Jo, det kan du få lige henne om hjørnet

...... , måske du kan hjælpe med lidt flere oplysninger

Hvilken bil ?, Original fjernbetjening ?, eftermonteret ? osv. måske endda
et
type nr. fjernbetjeningen

Mvh.
Brian S Jensen