Justering af indsprøjtningsmotor efter nye~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-05-04 17:57

Hejsa,

da jeg overvejer at smide et par akrapovic slip-on´s på min nye fz6, har jeg
et spørgsmål til de kloge hoveder.

Jeg snakkede med Henrik fra Svendborg MC, som sagde da de smed nye potter på
hans GSX-R 1000, tog han batteriet fra og satte det til igen.

Så inddysede hans motor sig automatisk ind efter de nye potter, og han
hentede 7 hk.

Kan man også det på en yamaha, eller har de et andet system ?

Eller skal der en powercommander til ?

Og hvor i Tyskland har de akrapovic potter, hvis Hein gericke og louis ikke
har dem jeg skal bruge ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ninja Rider

Dato : 02-05-04 18:45

Hejsa

> [...]
> hans GSX-R 1000, tog han batteriet fra og satte det til igen.
> Så inddysede hans motor sig automatisk ind efter de nye potter, og han

Ja, men den har hvist også lamba sensor i forrøret. (dims der måler
Ilt/co indholdet i gassen) også justere computeren benzinmængden
automatisk.

> Eller skal der en powercommander til ?

Det er nok den sikreste løsning.

> Og hvor i Tyskland har de akrapovic potter, hvis Hein gericke og louis ikke
> har dem jeg skal bruge ?

www.aufsputz-online.de eller sådan noget...
Søg i gruppen efter billige udstødninger med google. så kommer linket...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......