Kan guldfisk få sorte unger?
Fra : Jørgen Ellermann Sør~

Dato : 02-05-04 16:26

I mit lille havebassin var der indtil sidste sommer 5 guldfisk.
Nu er der foruden de 5 store en lille gul og desuden 10-15 små sorte fyre,
som uden tvivl også er afkom. Er det normalt?
Jørgen

Fra : Lars

Dato : 02-05-04 16:30

Hej Jørgen,

"Jørgen Ellermann Sørensen" <ellermann@ka-net.dk> wrote in message

> I mit lille havebassin var der indtil sidste sommer 5 guldfisk.
> Nu er der foruden de 5 store en lille gul og desuden 10-15 små sorte fyre,
> som uden tvivl også er afkom. Er det normalt?

Jeps, det er helt normalt - det kan gå en pæn tid før de får farve. Den mere
neutrale kulør er praktisk for dem, da forældrerne ellers æder dem mens de
er små!

** Lars

Fra : Biker Mike

Dato : 02-05-04 19:59