lejebolig-spørgsmål? Hjælp....
Fra : bj

Dato : 02-05-04 15:58

Hej

Jeg har lige lejet en lejebolig som ikke lever op til standdarden om at være
nyistandsat ved indflytning som det står i lejekontrakten, hvad kan jeg
gøre?

Jeg kan vel forlange at det bliver sat i stand?

Hvis jeg ikke mener det lever op til "nyistandsat" kan jeg så efter
lovmæssig ret fraflytte uden at tabe på det inden for de første 14 dage
eller?

Hjælp, jeg har nok dummet mig i denne sag her, fejl nummer 1 har
selvfølgelig været at jeg har set lejligheden efter mørkets frembrud, jeg
ærgrer mig nu.....

Hvad kan jeg gøre?

Bj

Fra : Karl Viggo

Dato : 02-05-04 16:46

Du laver en indflytningsrapport - og gennemgår den i samarbejde med udlejer.
De fleste reelle ting bliver sandynligvis udbedret, hvis de strider mod det
aftalte.

Viggo