Jensens bøfhus spareribs marinade.
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 02-05-04 15:48

Ja i sidste uge da dreisler havde spareribs fra jensens bøfhus, med
babbercue marinade på tilbud prøvede jeg at købe sådan en pakke.. og det
var simpelthen gude godt, i sær marinaden :) men det var jo en pæn pris,
og det må jo kunne gøres billigere ved at købe spareribsene rå og selv
lave marinaden og det der..

Så nogen der kender et par gode marinader der ligger sig godt op ad den
fra jensens bøfhus.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-05-04 17:14

Daniel W Johansen wrote:
> [...]
> lave marinaden og det der..
>
> Så nogen der kender et par gode marinader der ligger sig godt op ad den

Hvordan smager den? Hvordan ser den ud? Hvordan er dens konsistens før
og efter tilberedning?

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 02-05-04 20:07

Steen Suder, privat wrote:

> Hvordan smager den? Hvordan ser den ud? Hvordan er dens konsistens før
> og efter tilberedning?

lidt svært at beskrive smagen, men sød og samtidig stærk, og
konsistensen var meget tyk og klisterne, og nøjagtigt det samme efter
den havde været på grillen..

Fra : Ralph

Dato : 02-05-04 19:37

"Daniel W Johansen" <Danielwj@XXXpc.dk> skrev i en meddelelse
> Så nogen der kender et par gode marinader der ligger sig godt op ad den
> fra jensens bøfhus.

Ved ikke hvordan Jensens er, men jeg bruger altid en god simpel opskrift, 2
dele brun farin og kethcup og 1 del soya, så kan du jo prøve med 2 tsk
farin, 2 tsk ketchup og een tsk soya, og se om DET var opskriften.

Vi tilhører en 2 ketchupshusstand og normalt foretrækker jeg Heinz, men lige
præcis her synes jeg Beauvais er bedst.

--
venligst
Ralph

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 02-05-04 19:53

Ralph skrev i en meddelelse:

> [...]

> Vi tilhører en 2 ketchupshusstand og normalt foretrækker jeg Heinz,
> men lige præcis her synes jeg Beauvais er bedst.

Lyder lidt som den jeg eksperimenterede mig frem til den anden dag(som
faktisk var temmelig god). Der brugte jeg bare tomatpuré.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Martin Johansson

Dato : 03-05-04 14:40

> [...]
> lave marinaden og det der..
>
> Så nogen der kender et par gode marinader der ligger sig godt op ad den

Hvis din "kloning" går galt, kunne du jo købe jensens egen marinade.
http://www.jensensfoods.dk/Default.asp?ID=76

De er både set i Kvickly og føtex og andre steder.

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 03-05-04 15:50

Lækkert, mange tak.. havde ikke set man også kunne få marinader troede
kun det var sovse.