Tjaaa, med den nuværende motorkonstruktion klarede Grand Puma sig fint i
"EURO2" testen - men "EURO3" bliver svær. Imidlertid har de lige klaret
EURO3 med en af deres bilmodeller, så mon ikke de finder ud af det, men
mange modeller vil sikkert udgå
Vh.
Ove
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:c75ul0$5ra$1@abbeden.bunk.cc...
> Geely Motor wrote:
>
> > Det ved jeg faktisk ikke - men tvivler på at en Fireblade fra 2001
klarer
> > EURO 2 (2002/51/EC) - I så fald skal du ihvertfald kunne bevise det, når
du
> > fremstiller den til syn. Beviset kunne jeg forestille mig kunne være et
> > COC-certifikat fra fabrik eller DK-importør endelig kan et akreditteret
> > prøvningslabratorium (fx. TüV)levere beviset. Bemærk iøvrigt også at
cyklen
> > SKAL være indregistreret 30. juni, det er ikke nok at den bare er synet.
>
> Rent nysgerighedsmæssigt, Ove ved du hvordan dette vil påvirke Geely,
> tjinseng osv.. så vidt jeg kunne forstå så vil den nye SV-650 klon ikke
> kunne sælges efter 2005, hvis ikke den blir opgraderet til at klare
> kravende der ? og da geely, og tjinceng er baseret på en del ældre motore
> end SV motoren, har de det vel endnu svære ?
>
> Det vil være synd hvis et så billigt alternativ til japser maskiner
> osv. skal fjernes fra nykøbs markede også pga. nogen EU krav.
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi ... som ALDRIG vil klare de miljøkrav :)
> Suzuki GSF 1200 S
>
>