Might and magic ligende spil
Fra : Martin Schultz

Dato : 02-05-04 16:48

Hejsa

Jeg har brugt lang tid på de rigtigt gode(9eren var dog knapt så god)
computer rollespil i might and magic serien.

Nu leder jeg efter et godt nyere spil i samme stil. Jeg var ikke så
meget for neverwinter nights, det fandt jeg ikke så spændende.

Er der nogen der kan anbefale noget?

Mvh.
Martin

Fra : Cks

Dato : 04-05-04 16:16

"Martin Schultz" <news2004-no-spam@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse
..
> [...]
>
> Nu leder jeg efter et godt nyere spil i samme stil. Jeg var ikke så
> meget for neverwinter nights, det fandt jeg ikke så spændende.

Det er meget sparsomt med titler som ligner så meget at det i en eller anden
form kan kaldes for M&M-clon.
De eneste spil som kommer snært ved er efter min mening Wizardry 8 og måske
Wizards & Warriors begge fra omkring årtusindskiftet.
Nogle private er ved at udvikle M&M Tribute, men der er vist lange
udsigter...
http://www.mmt.34sp.com/news.shtml
Tror selv at fremtidens rollespil bliver de store online baseret MMORPG´s,
som feks. det kommende Everquest 2.

Cks.