Hejsa,
Så tror jeg at det bliver Jens Munkedal
Jeg har desværre hverken udstyr eller et sted at pille den fra hinanden, så indtil videre bliver det noget man kan betale sig fra.
Nu er det sådan at stempelet satte sig en enkelt gang under en tur på motorvejen (fik det løs ved at koble ind og ud inden jeg stoppede), og
her på det sidste har den lidt problemer med at holde farten på motorvejen - bliver for varm og kan ikke tage omdrejninger.
Det er jo ikke noget den har haft alt for godt af - så jeg overvejer at få honet cylinderen op - og fårhåbentlig vinde lidt cc på det også.
Har i nogler erfaringer i kan dele ud af mht hvor meget/lidt der bør/kan tages?
Mvh
Michael Løjtnant
On Tue, 04 May 2004 09:51:39 +0200
Moller <news@molnit.com> wrote:
> Eg Egemarke wrote:
>
> > Du kunne evt OSSE forsøge dig hos Jens Munkedal på Jyllingevej han er GURU
> > med 2 takt
>
> Kender ikke ham, men en del af jer nævner ham tit, så det er nok det
> bedste bud...
>
> Ellers er der Dansk Motor Compagni, men det er kun hvis du skal tages
> ved næsen, de fatter kleine omkring MZ'ere selv om de skriver de er
> autoriseret MZ værksted eller hvad de nu mener de er.
>
> På den anden side, hvad er der på en MZ ? som man ik selv kan servicere ?
>
> --
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
> "
http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"