fed 30 knallert
Fra : S.G

Dato : 02-05-04 14:07

fandt lige over dtete billede som jeg synes i skulle se herinde på gruppen.
Det er fra messen i fredericia i foråret. Kender ikke model osv. Det kan i
jo selv tage op :)
http://kow.bikez.dk/galleri/blandet/45scooter.JPG

S.G
Odense
TL1000S

Fra : RpR

Dato : 02-05-04 16:27

> [...]
gruppen.
> Det er fra messen i fredericia i foråret. Kender ikke model osv. Det kan i

Det er ikke en 30'er, det er en 45'er.
Reiju RS2 Matrix hedder den. Tror dog ikke den kommer til landet.
Den nye TZR 50 er alligevel federe

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Brian A.

Dato : 02-05-04 18:45

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke en 30'er, det er en 45'er.
> Reiju RS2 Matrix hedder den. Tror dog ikke den kommer til landet.

Den er da allerede i Norge, så hvorfor ikke DK? Prisen?

Fra : RpR

Dato : 02-05-04 18:37

> Den er da allerede i Norge, så hvorfor ikke DK? Prisen?

Tror mere vi mangler en importør. Jeg kender ihvertfald ingen der tar Reiju
maskinerne hjem. Ellers en skam, for flotte, det er de da. Og de bruger en
gennemtestet Minarelli AM6 motor, så heller ingen problemer der.

Fra : rotel

Dato : 11-07-04 05:54

den ligner meget ...formeget noget man her set før...

Fra : Mythos

Dato : 02-05-04 19:01

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gruppen.
> Det er fra messen i fredericia i foråret. Kender ikke model osv. Det kan i

Her er et par mere at kigge på, de er da også fede

http://www.motobykz.co.uk/Rieju/Rieju.htm

Kim Larsen

Fra : HpeA

Dato : 02-05-04 20:23

Hejsa´

Å jo, den er sq sweet . Læg lige mærke til RMX replica´en i baggrunde
*LOL*

Hp