Grafikkort til varmt kabinet - er der noge~
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-05-04 08:52

Hvor er det fedt at min processor kan tåle op til
75 grader celsius... når mit grafikkort står af ved
45 grader!

Er der nogle bud på hvilke grafikkort/chips man skal
gå efter, hvis man ved at man har dårlig airflow, og
maskinen desuden står i et varmt lokale?

Evt. nogle nye hurtige grafikkort, der til gengæld
kan under-clockes...?

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Mythos

Dato : 02-05-04 09:18

"Thomas Hejl Pilgaard" <lazyjones@tdcspace.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> \ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
> ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Hvad med et andet kabinet og et par ekstra kabinetblæsere så du får et bedre
airflow ?

Kim Larsen

Fra : Jakob M

Dato : 02-05-04 11:20

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> [...]
>
> Er der nogle bud på hvilke grafikkort/chips man skal
> gå efter, hvis man ved at man har dårlig airflow, og
> maskinen desuden står i et varmt lokale?

Køleren der sidder på puster den varme luft ud af kabinettet, efter den har
kølet GPUen. Den skulle efter sigende være meget støjsvag på laveste niveau.
Ulempen er at den tager en PCI slot ved siden af AGP.
Du kan også købe køleren separat og selv sætte den på et grafikkort efter
eget valg. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=68217

Mvh
Jakob