Malerklemmen i morgen !
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-05-04 20:19

Hej NG.

Er der nogen herfra der har tænkt sig at køre til Malerklemmen i morgen ?

I bekræftende fald, så kan i jo lige hilse på den lille tykke prop ved den
lorte brune Bandit

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-05-04 00:04

> Er der nogen herfra der har tænkt sig at køre til Malerklemmen i
> morgen ?

De hårde karle fra PMC drager naturligvis derned på vores jernheste.

Vi ses dernede Dennis.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85 og Suzuki GSX 250 X

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-05-04 00:14

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> De hårde karle fra PMC drager naturligvis derned på vores jernheste.

Go tur - spis en kvartstegt pølle og drik en lunken cola fra mig

--
Tony
(der bliver hjemme)

Fra : Casper Jensen

Dato : 02-05-04 09:14

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I bekræftende fald, så kan i jo lige hilse på den lille tykke prop ved den

Jeps har også planer om at frekventere denne lokation.
Er rimelig sikker på jeg kan kende din bandit, tror jeg så den hos SPH

--
MVH
Casper