Adresser på filminstruktører
Fra : OHJ

Dato : 01-05-04 19:49

Er der nogen som har kontaktadresser eler email-adresser til følgende
filminstruktører:

Steven Spielberg, Bille August og Roman Polanski - eller andre
topinstruktører, som Ingmar Bergmann, Mel Gibson og Oliver Stone etc.

VH

OHJ

Fra : -V-

Dato : 01-05-04 19:59

OHJ wrote:
> [...]
>
> Steven Spielberg, Bille August og Roman Polanski - eller andre
> topinstruktører, som Ingmar Bergmann, Mel Gibson og Oliver Stone etc.

Fik du ikke svar nok på præcis samme spørgsmåål i mandags og tirsdags?

Tjek dog op på din egen tråd.

-V-

Fra : OHJ

Dato : 02-05-04 11:12

-v- wrote:
Fik du ikke svar nok på præcis samme spørgsmåål i mandags og tirsdags?

Tjek dog op på din egen tråd.

Hvor har du set den tråd - og havd var svaret - jeg var lige ved at tro, at
der var censur fra PET og FE her på denne nyhedsgruppe

VH
OHJ

Fra : -V-

Dato : 03-05-04 08:10

OHJ wrote:
> Hvor har du set den tråd - og havd var svaret - jeg var lige ved at
> tro, at der var censur fra PET og FE her på denne nyhedsgruppe

Jeg har set din tråd i denne gruppe, start d. 26. april.
Du har ovenikøbet selv oprettet den, og nu kan du ikke finde den?

Det er vist ikke censur, der er problemet.

-V-

Fra : PerX ...

Dato : 03-05-04 14:55

In article <4094c967$0$292$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ohj@privat.dk