Camping i Dolomitterne (nær Cortina d'Ampe~
Fra : Henrik Olsen

Dato : 01-05-04 18:37

Er der nogle der har gode forslag til en eller to overnatninger på
campingplads omkring Cortina d'Ampezzo? Eventuelt et billigt pensionat?

Vi regner med at Cortina d'Ampezzo er et udemærket udgangspunkt for en
dagstur uden bagage, inden vi drager videre mod Venedig (vi kommer fra
Innsbruck). Enige?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Gert Schlæger

Dato : 02-05-04 15:03

Henrik Olsen wrote:

> [...]

> Vi regner med at Cortina d'Ampezzo er et udemærket udgangspunkt for en
> dagstur uden bagage, inden vi drager videre mod Venedig (vi kommer fra

Hej Henrik.

Det vil simpelthen være synd kun at have en enkelt dag i det område !! Der
er så mange flotte pas med perfekte MC-veje, at du bør afsætte måske 3
dage til at nyde området. Eks: Passo Sella, Passo Pordoi, Val Gardena

Jeg vil ikke anbefale at slå lejr i nærheden af Cortina, da prisniveauet
der (og ved Canazei) er "turistniveau". Jeg selv boede syd for Bolzano i
en by som hedder Terlan, men der er MASSER af muligheder for indkvartering.

Jeg har lagt nogle få billeder fra ferien her på dfm.

God tur !! (bare det var mig)

Mch Schlæger