titlen til en japansk film
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 01-05-04 17:28

Hejsa

jeg leder efter titlen til en japansk film som jeg så for nogle år sien på
det lokale bibliotek.
Den handler om en japansk pige som er besat af penge. Hun samler og samler
på penge og er ret nærig med at bruge dem. Som barn er hun mere opsat på at
få dem sat i banken en at bruge dem og viser gerne sin kontooplog frem til
venner.
En dag bliver en bank røvet og hun bliver gidsel, og sammen med banditterne
kommer hun ud på en køretur. Der sker der noget med at hun og banditterne
mister pengene og hun år den ide at hun vil have de penge, men desværre der
hvor pengene er forsvundet, kræver at hun bliver nød til at kende omegnen at
kende, da de er forsvunden i noget hulesystem, så hun kommer på uni og tar
en slags uddannelse til noget geolog eller noget lign(ved ikke hvad den slag
uddannelse hedder, men det er noget med hule og underjordisk vand)
men for at komme må hun blvie optaget på uni og hun kommer kun dering via
ventelisten, da der dør en elev foran opslagstavlen over at han er bleven
optaget.
Men hun tar uddannelse og bruger utrolig meget af hendes opsparing til
udstyr....
filmen er ret så sjov og der er meget sort humor i den.
Men er der en som kender den og evt. kender titlen til den? Såvil jeg blive
meget glad.

mvh Cindie

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 02-05-04 07:36

Cindie Iwersen's utterance expressed in news:c70ito$g71$1@sunsite.dk:
> filmen er ret så sjov og der er meget sort humor i den.

Det lyder da sådan :)

> Men er der en som kender den og evt. kender titlen til den? Såvil jeg
> blive meget glad.

Jeg kender den ikke, men ku' da godt tænke mig at se den.
Har du spurgt på biblioteket (evt. et større bibliotek).
Der er måske nogen i en film-afdeling der kan hjælpe.

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 03-05-04 12:08

On Sat, 1 May 2004 18:27:49 +0200, "Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>jeg leder efter titlen til en japansk film som jeg så for nogle år sien på
>det lokale bibliotek.

Hej Cindie,

Jeg kender filmen og kan lige nu ikke huske titilen. Jeg ved den blev
vist på NatFilm 99, men de har desværre ikke programmet liggende så
lang tid tilbage. Jeg har et eller andet sted derhjemme en NatFilm
avis fra 99, gemt af samme årsag.

Hvis jeg finder den skal jeg nok oplyse titlen, hvis ikke en anden
allerede har fundet den frem inden da. Jeg troede et kort øjeblik at
det var Sabu, der var instruktør; men jeg kan ikke finde noget der
matcher på ham på imdb..

Henrik

Fra : Ole Kofoed

Dato : 03-05-04 13:11

"TrustNo1/hk72" <hk72@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vist på NatFilm 99, men de har desværre ikke programmet liggende så
> lang tid tilbage. Jeg har et eller andet sted derhjemme en NatFilm

Jeg har lige kigget i de gamle programmer, det var NatFilm 1998 og titlen er
"My Secret Cache".

http://uk.imdb.com/title/tt0116534/

Mvh.

Ole

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 03-05-04 13:27

On Mon, 3 May 2004 14:10:54 +0200, "Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk>
wrote:

>"TrustNo1/hk72" <hk72@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Jeg har lige kigget i de gamle programmer, det var NatFilm 1998 og titlen er
>"My Secret Cache".
>
>http://uk.imdb.com/title/tt0116534/

her er et link fra 27. internationales forum:
http://www.fdk-berlin.de/forum97/f041e.html

Er der nogen der ved om denne film er udgivet på DVD?

/Henrik

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 03-05-04 13:30

On Mon, 03 May 2004 14:26:49 +0200, TrustNo1/hk72 <hk72@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen der ved om denne film er udgivet på DVD?

I hvert fal i japan uden undertekster :(

/Henrik

Fra : TrustNo1/hk72

Dato : 09-06-04 08:32

wrote:

>Jeg har lige kigget i de gamle programmer, det var NatFilm 1998 og titlen er
>"My Secret Cache".
>
>http://uk.imdb.com/title/tt0116534/

Den kommer nu i en engelsk tekstet udgave i Japan
www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=TDV-2867D

mvh.

Henrik