Dæk til min Yamaha XS750
Fra : Henning Sørensen

Dato : 30-04-01 21:10

Hej gruppe...

Har én et godt råd til hvor jeg finder nogle gode, billige dæk.

Der sidder i øjeblikket følgende monteret :
Fordæk : 3.25-19 .54 med slange (Metzeler) - masser af rilledybde, men det
er begyndt at blive "hårdt".
Bagdæk : 110/80-18 u/slange (Michelin M48E) - ingen rille i midten (masser
på siderne...)

Mærket er nok ligegyldigt - jeg har ikke brug for ret
meget andet end at køre ligeud...

Jeg er på Fyn, så hvis der findes et godt sted på denne ø, ville det være
fint.

Hvad er prisen for dæk/dæk inkl. montering ?

/Henning Yamaha XS750 1977
(10 km til dato i år)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 30-04-01 21:44

"Henning Sørensen" <hkks@privat.dk> wrote in message
> [...]
> fint.
>
> Hvad er prisen for dæk/dæk inkl. montering ?

På min '76 XS500 monterede jeg 2 stk. Michelin Macadam.
Det var det bedste jeg længe havde gjort for den cykel.
Jeg mener prisen var ca. 12-1500 kr. for ca. 2½ år siden. Dækkene blev købt
og monteret hos Ovethi i Gelsted, men de skal bestilles, da de ikke
lagerfører MC-dæk

Asger
ZX-10