Problemer med spampal
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-05-04 12:33

Jeg har de seneste uger oplevet problemer med spampal. Den viser ganske
enkelt ikke spammails for de seneste dage, dvs jeg har ikke mulighed for
re-classifying af de spammails, der slipper igennem.

Er der nogle af jer, der har oplevet samme problemer, samt måske ved, hvad
der er at gøre ved det? Min version er 1.53

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Peter G

Dato : 01-05-04 17:21

Jesper Stocholm skrev:

> [...]
>
> Er der nogle af jer, der har oplevet samme problemer, samt måske ved,
> hvad der er at gøre ved det? Min version er 1.53

Opgrader din bayesian til etelleranden 1.08beta2 eller slå "save emails
between sessions" fra. Det er en bug der opstod da vi gik til sommertid.

--
Regards, Peter.
Toppost[s|ers] and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-05-04 11:12

Peter G wrote :

> Opgrader din bayesian til etelleranden 1.08beta2 eller slå "save emails
> between sessions" fra. Det er en bug der opstod da vi gik til sommertid.

Ok - inden jeg opgraderer til en beta-version, vil jeg lige prøve dit andet
forslag. Men hvor finder jeg denne option henne? Jeg har ikke noget i min
Bayesian plugin (1.08a), hvor jeg kan sætte dette - endsige noget, der bare
ligner lidt.

Fra : Peter G

Dato : 02-05-04 13:39

Jesper Stocholm skrev:

> [...]
> andet forslag. Men hvor finder jeg denne option henne? Jeg har ikke
> noget i min Bayesian plugin (1.08a), hvor jeg kan sætte dette -

Forkert benævnelse fra min side. Jeg kørte på hukommelsen.

Properties -> Thresholds -> "Store Messages Database On Disk", fjern
flueben.

(Hvilket er den option der gemmer dine klassifikationer mellem sessioner.)

--
Regards, Peter.
Toppost[s|ers] and other annoying elements will be killfiled in silence.
Now playing | Last played:
Giovanni, Paul [Wicker Man, The] - Corn Rigs

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-05-04 13:58

Peter G <PeterG@despammed.com> wrote in

> Properties -> Thresholds -> "Store Messages Database On Disk", fjern
> flueben.

fino - det prøver jeg, når jeg kommer hjem fra arbejde.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-05-04 21:27

Peter G wrote :

> Properties -> Thresholds -> "Store Messages Database On Disk", fjern
> flueben.

Hold da op - det hjalp.

Mange tak for hjælpen.

Fra : Peter G

Dato : 03-05-04 13:37

Jesper Stocholm skrev:

> Hold da op - det hjalp.

Selv tak.

Du kunne også opdatere til den seneste beta for at beholde muligheden for
at gemme klassificeringer. Den skulle generelt være ret stabil.

--
Regards, Peter.
Toppost[s|ers] and other annoying elements will be killfiled in silence.
Now playing | Last played:
Johnson, Eric [Ah Via Musicom] - Cliffs Of Dover