Alanya
Fra : JKL

Dato : 01-05-04 10:34

Hejsa vi skal til alanya, tyrkiet om 3 uger, nogen der kende nogle gode
websider om dette område og er tyrkiet et EU land

--
MVH. Johnny Larsen

Fra : elisabeth

Dato : 01-05-04 11:24

"JKL" <jkl@has.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa vi skal til alanya, tyrkiet om 3 uger, nogen der kende nogle gode
> websider om dette område og er tyrkiet et EU land
>
> --
> MVH. Johnny Larsen

Hej Johnny
Nej , Tyrkiet er ikke et EU-land.

http://www.alanyaguide.org/english/index.htm (engelsk)
http://www.sunsearch.info/alanya/danish/ (dansk)

Hvor skal I bo i Alanya?

Hilsen
Elisabeth

Fra : JKL

Dato : 01-05-04 15:24

Hej Elisabeth.
Tak for dit hurtige svar.
Vi har valgt ikke at satse på den store luksus, da vi regner med at bruge
støtste delen af ferien uden for hotellet, men vi skal bo i en 3 vær.
lejlighed på Hotel Sergen.

--
MVH. Johnny Larsen

Fra : Anja Nielsen

Dato : 01-05-04 22:22

Hej.
Udfra jeres hotelvalg formoder jeg, at I skal rejse med Falk Lauritsen.
Tyrkiet Eksperten har en ganske glimrende homepage, der fint beskriver
Alanya. ( www.tyrkieteksperten.dk ). Umiddelbart vil jeg mene, at det er den
danske homepage, der beskriver området mest i detaljer.
Mvh.
Anja

Fra : Work all day

Dato : 03-05-04 14:53

Der er rigtigt mange som har været i Alanya og de fleste har lavet flotte
rejsebeskrivelser dernede fra.

Du kan finde en del af dem her : www.Rejsebeskrivelser.dk

Fra : elisabeth

Dato : 03-05-04 19:48

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Der er rigtigt mange som har været i Alanya og de fleste har lavet flotte
> rejsebeskrivelser dernede fra.
>
> Du kan finde en del af dem her : www.Rejsebeskrivelser.dk

jeg er nok bare dum, men hvordan søger man på f.eks. Alanya på siden? Ka
ikke hitte ud af det.......

Elisabeth

Fra : Anja Nielsen

Dato : 03-05-04 21:38

Hej Elisabeth
I højre hjørne er der et felt, der hedder søg. Hvis du skriver Alanya der,
skulle der gerne komme nogle links frem.
God fornøjelse.
Anja

Fra : Work all day

Dato : 04-05-04 08:24
Fra : Bent Hansen

Dato : 04-05-04 20:21

Rigtig god tur, vi skal derned om 4 uger, vi ses måske i lufthavnen.
Hilsen Bent.