Ang. Depositum + leje
Fra : Brian Thomsen

Dato : 01-05-04 08:43

Hej alle

Hos de fleste udlejere skal man f.eks. betale 3 mdr. depositum og 3 mdr.
forudbetalt leje, ved leje af lejlighed. Men jeg er meget i tvivl om det er
incl. eller eksl. forbrug? Det kan jo gøre en, for mig, væsentlig forskel
når det drejer sig om 6 mdr. leje...
Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Preben og Anette

Dato : 01-05-04 09:12

Normalt praksis er at man betaler 3 mdr. husleje i indskud og der skal ikke
betales for forbrug med mindre det er en husleje indklusiv forbrug.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 01-05-04 20:57

"Brian Thomsen" <brian.thomsen@INGENSPAMtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hos de fleste udlejere skal man f.eks. betale 3 mdr. depositum og 3 mdr.
> forudbetalt leje, ved leje af lejlighed. Men jeg er meget i tvivl om det

Det er ekslusiv forbrug.

Mvh Rune Skou Larsen

Fra : Brian Thomsen

Dato : 02-05-04 14:12