Apropos tastatur
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-04-04 23:59

Hej

Nu når jeg får den nye G4/1,4ghz, får jeg et Apple Pro tastatur med, men
jeg kan ikke rigtig lide at skrive på det. Tasterne har en forkert
hældning til mine fingre....

Er der nogen her, der véd, om der findes et USB tastatur lidt ala det
store 'Saratoga' - 'Apple Udvidet Tastatur II ISO', - fx. fra Logitech
eller MacAlly. - Kensington laver dem, men ikke med dansk tegnsæt og
svjv. importeres deres tastaturer heller ikke til DK. - Det skal ikke
være 'cordless'...

Eller skulle jeg istedet investere i en iMate?

mvh. Erik Richard
<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-05-04 09:23

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
> være 'cordless'...
>
> Eller skulle jeg istedet investere i en iMate?

TactilePro

JonB

Fra : Morten

Dato : 01-05-04 16:12

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:
> Hej

> Nu når jeg får den nye G4/1,4ghz, får jeg et Apple Pro tastatur med, men
> jeg kan ikke rigtig lide at skrive på det. Tasterne har en forkert
> hældning til mine fingre....

Er du sikker på at der ikke er tale om det nye "bulk" tastatur (det samme
som bluetooth modellen)? Det er det tastatur der følger med nye mac'er
i dag.

> [...]
> eller MacAlly. - Kensington laver dem, men ikke med dansk tegnsæt og
> svjv. importeres deres tastaturer heller ikke til DK. - Det skal ikke

Ingen er dem du nævner laver et USB tatstur af den kaliber. Keytronic
laver ét godt USB tastatur, men det findes vist ikke med dansk layout.
Det eneste der kommer i nærheden af det du søger findes heller ikke
med dansk layout <http://halfkeyboard.com/tactilepro/index.php>

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).