Det er simpelthen det værste jeg har været med til, havde telmore før og der
var aldrig noget i vejen... nu er der fejl med regningen konstant, man kan
ikke komme igennem til kundeservice, det tager i snit 30min når man
ringer.... pt. sidder jeg og prøver at ringe, jeg har ventet 10 min... en af
de telefoner de sælger, motorola a920 er noget seriøst lort, den tilter hele
tiden, og der er masser af fejl...
Deres net er ligeledes noget lort, det svigter totalt og dækningen er
håbløs, derfor virker 3 portalen kun ca. 25% af de gange jeg har prøvet at
bruge den... "genstart telefonen så virker det igen" siger de i butikken,
men for fanden det tager omkring 3 minutter at genstarte den telefon... og
så virker det alligevel ikke....
KØB IKKE ABONNEMENT HOS 3..... vent et par år før teknologien er moden og på
at et seriøst selskab udbyder 3G telefoni, for 3 laver da ikke andet end at
pisse ned af benene på deres kunder.
To af mine venner har også købt telefon og abonnement hos 3, de har
imidlertid oprettet et abonnement hos telmore og bruger det istedet for,
selvom man betaler for 150minutters taletid om måneden, uanset forbrug hos
3...
Et net et 3 abonnement, så bliver der tørret røv i jer...
andet eksempel er at det ikke er muligt for nuværende kunder med
bredbåndsabonnement 150,300 og 600 at skifte til det nye Boom abonnement,
så forbered jer! hvis i først har tegnet abonnement, så tørrer de røv i jer!
Hilsen Mikkel Schou
|