Store problemer. !
Fra : Tulle

Dato : 01-05-04 02:40

Far cry.
Ruller rundt på sidste omgang af - BOAT - runden. ( Det regner jeg med ! )
Det store skib er sprunget i luften , men mangler at skyde en
helekopter bagefter.

Jeg skyder og skyder til den
store guldmadalje , men der sker ikke en skid. !
Den er ikke sådan at skyde sådan som de andre tilbage i spillet , så måske
jeg skal gøre noget andet. !

Raketstyret løber hurtigt kold , og de ekstra bønner + energien i skibet ,
forsvinder så snart jeg sprænger skibet i lufter.
Så hvad er de egentlig til for. !!

Har prøvet at lægge til skibet fra en mindre båd , men båden brænder så
snart jeg sprænger bomben på skibet.
Dermed kan jeg ikke stikke af i båden , men er nødt til at lade livet på
skibet endnu engang.
For mig at se , så slutter spillet her for mit vedkommende.
Har gentaget mig selv mindst 50 gange , og hvis jeg overlever længe nok ,
ja så står jeg pludselig under vand , og så er det slut med at skyde. !!

HJÆLP. ! Tulle.............

Fra : Tulle

Dato : 01-05-04 03:57

Tulle <Andro@Berta.com> wrote in

> [...]
> Har gentaget mig selv mindst 50 gange , og hvis jeg overlever længe
> nok , ja så står jeg pludselig under vand , og så er det slut med at

Jeps , jeg bankede den skide helikopter.......... !! ))))))))
Om forladelse.................. Tulle.

Fra : jan larsen

Dato : 01-05-04 17:40

Når du har plaseret bomben så løb ud foran i skibet, når bomben er sprunget
spurter du tilbage til broen hvor raketstyret mm lå, log helikopteren hen
til dig og stil dig ind i det lille rum hvor raketstyret var og skyd på
helikopteren derfra så er den rimelig let at ramme.

Jan.

Fra : Tulle

Dato : 01-05-04 20:36

"jan larsen" <test@west.dk> wrote in

> [...]
> helikopteren hen til dig og stil dig ind i det lille rum hvor
> raketstyret var og skyd på helikopteren derfra så er den rimelig let

Hej Jan.
Det er klaret somsagt , men tak for tippet.
Min metode ligner meget din , men kravlede helt op til tops over
styrehus neveau - derfra holder jeg mig tør når skibet går ned.
Dvs. at der er ikke dybt nok til at det gåt helt ned.
Derpå har jeg den tid der skulle til , hvis jeg ikke
blev skudt ned først.
Det lykkedes mig dog efter 2 forsøg ved at kravle helt til tops.
Alle andre steder på skibet blev jeg skudt ned , eller vandet gjorde det
umuligt for mig at skyde i det hele taget.

Men er nu igang med næste level.
Det ser sjovt ud.

Iøvrigt godt man er tilbage igen i dagslyset. !
Det blev næsten for meget med alt det tusmørke. !!