Rørt Tartar
Fra : Henrik

Dato : 30-04-04 13:26

Hejsa jeg fik engang i Jugoslavien noget hakket oksefilet der var rørt med
bl.a.olie æggeblomme hvidløg salt og peber men der var også en masse andre
krydderier i er der nogen der har en opskrift vil jeg gerne opfriske
ferieminder .

HL

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 30-04-04 19:40

Lyder som den yakoksetatar, jeg indtog med nogle bjergknolde 1000 km nordøst
for Kathmandu.

--

¸.·´¯)