Premiere surprise i Århus 29/4
Fra : Rune Zedeler

Dato : 30-04-04 12:14

50 first dates

http://www.imdb.com/title/tt0343660/

Denne "omvendte groundhog day" var faktisk rigtigt sød. Jeg grinede i
hvert fald højlydt flere gange. Og Drew Barrymore kan altså bare være
rigtigt nuser. Heh.
Lækkert med en romantisk komedie hvor man rent faktisk - for en gangs
skyld - filmen igennem ønsker at de to skal få hinanden.

BEMÆRK AT FILMEN INDEHOLDER EN MEGASPOILER FOR SIXTH SENSE.
Så sørg for at have set sixth sense først.

-Rune

Fra : Andrew

Dato : 30-04-04 22:19

Hej

Ja, jeg var også i BioCity Sal 8 - blev ret skuffet da titlen kom på
lærredet...
Men den var da meget sød... IKKE en film jeg normalt ville gå i biffen for
at se!
Måske en jeg ville se når den kom som 21-forestilling på TV Danmark om 5 år,
men absolut ikke en BIO-film! Men det er jo "charmen" ved premiere
surprise - man ved aldrig hvad man får. Selv havde jeg INDERLIGT håbet på
"Eternal Sunshine Of The Spotless Mind", men så heldig var vi ikke. Kommer
denne til Danmark?!

Synes plottet var lidt plat, men hva' fanden - regnvejrsscenen med Drew i en
tætsiddene trøje i hvidt tyndt stof var det hele værd, **HVIS I FORSTÅR**
(notch, notch, wink, wink - SAY NO MORE) ... så bundlinien er positiv

Mvh Anders

Fra : Erik

Dato : 01-05-04 10:06

Andrew wrote:

> Selv havde jeg INDERLIGT
> håbet på "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind", men så heldig var
> vi ikke. Kommer denne til Danmark?!

Jeg har lige set en trailer for den i den lokale biograf. Den danske titel
bliver vistnok "Evigt solskin i et pletfrit sind".