Dario Argento!
Fra : Kenneth F

Dato : 30-04-04 10:40

Er der nogen der kender noget til om Dario Argentos

FOUR FLIES ON GREY VELVET
THE FIVE DAYS OF MILAN

er udgivet på DVD?

Og hvis, hvor kan man så anskaffe sig dem? Jeg synes nemlig de mangler
i min Argento samling :(

Fra : Morten DH

Dato : 30-04-04 14:12

Mit første indskud var at kigge her:
http://www.dvd-basen.dk/home.php3?search=Dario+Argento&mvis=ok®ion=%&land=%&ok2=go&director=ok

men der var ikke meget held. Mener nu jeg har læst at Four Flies er på vej,
kan bare ikke lige huske hvem/hvad/hvor desværre...

Hvilke udgaver har du af de forskellige DA film? Selv har jeg udelukkende R1
udgaver; men der findes jo efterhånden også en del europæiske udgivelser som
eftersigende er flotte... Desværre er det jo en jungle at samle på film af
den type

Fra : Kenneth F

Dato : 30-04-04 19:56

Jeg har limited editions Region 1, og det er lidt af en jungle ja

Fra : Morten DH

Dato : 01-05-04 09:46

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har limited editions Region 1, og det er lidt af en jungle ja

Det er de samme som mig så... Kender du den her side:
http://www.mondo-digital.com/italian.html (bemærk der er en side til, den
overser man let nemlig)?

Kan i hverfald se min VCI Bird with a Crystal Plumage skal skiftes

Fra : Kenneth F

Dato : 02-05-04 01:53

Ja, den kender jeg, det gør de fleste Dario Argento fans vel