Forsikring - hvor lang tid?
Fra : Lasse Nejmann

Dato : 30-04-04 21:20

Hej

Er der nogle der kan sige hvor lang tid der cirkus plejer at gå, fra man
indsender forsikringspapirerne til at de træder i kraft?

Min nyindkøbte MC kommer nemlig ikke ned til mig før jeg har fået en
lille kasko på... det er ikke sådan at bo i det indre Århus, uden at
have en baggård at stille den i :(

På forhånd tak!

--
/Nejmann

SV650S '00

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-04-04 21:56

Lasse Nejmann wrote:

> [...]
>
> Min nyindkøbte MC kommer nemlig ikke ned til mig før jeg har fået en
> lille kasko på... det er ikke sådan at bo i det indre Århus, uden at

Med mindre du har valgt et selskab i langtbortistan, og derfor skal sende,
var det måske en mulighed at dit selskab har et kontor i byen. Derved har du
forsikring så snart du har været på besøg der.

Ib Jakobsen

Fra : Mark Sandberg

Dato : 30-04-04 22:43

"Lasse Nejmann" <nejmannSLET@SLETkungan.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der kan sige hvor lang tid der cirkus plejer at gå, fra man
> indsender forsikringspapirerne til at de træder i kraft?

Du skal have et forsikringsbevis fra dit forsikringselskab, for du kan få
udleveret nummerpladen på motorkontoret.

Straks du står med nummerpladen i hånden, er der forsikring på motorcyklen.
Deraf navnet - forsikringsbevis.

/Mark.

Fra : dosser

Dato : 01-05-04 06:34

Jep, når du har omregistreret cyklen ell. fået udleveret nummerpladerne har
du afleveret et forsikringsbevis så er den forsikret, husk dog at indsende
resten af beviset og sæt kryds i kasko, er der det er den forsikret efter
den blanket du har indsendt, skulle forsikringen nægte at kasko forsikre dig
af en eller anden grund træder dette først i kraft når de har gjort dig
opmærksom på det.

Så se at få hentet cyklen, de har lovet godt vejr idag her i det
sønderjyske skinner solen fra en skyfri himmel og det er 8gr. "desværre"
står den på madkasse til sjælland idag for mit vedkommende, skal hente
en ny cykel til fruen, mennnnn mon ikke vi når at få en tur i eftermiddag
når vi returnere

--
Jan

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.