Hvor finder jeg en billig udstødning?
Fra : Esben Bøll

Dato : 30-04-04 14:37

Hej er der nogen som kender et sted hvor man kan købe en
Laser Pro Duro udstødning til min transalp.
Måske nogle butikker i tyskland eller england som måske kan være lidt
billigere.
MVH Esben

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-04 16:21

http://www.auspuff-online.de/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : can

Dato : 30-04-04 17:05

"Esben Bøll" <ebo@bikez.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Laser Pro Duro udstødning til min transalp.
> Måske nogle butikker i tyskland eller england som måske kan være lidt

http://www.mandp.co.uk/homepage.aspx
kunne måske også være et bud

MVH
Claus

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-04 18:16

can wrote:

> http://www.mandp.co.uk/homepage.aspx
> kunne måske også være et bud

Man skal bare være opmærksom på ekstremt lange leveringstider ! :-/
man er blevet forvendt af Louis

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : S.G

Dato : 30-04-04 17:06

XL600V TRANSALP

PD06/07/10
LASER ProDuro Ersatzschalldämpfer slip-on

Edelstahl
RACING
91.1002.A
329 EUR

:)
fra www.auspuff-online.de

Fra : Richard

Dato : 30-04-04 18:05

Esben Bøll wrote:

> Hej er der nogen som kender et sted hvor man kan købe en
> Laser Pro Duro udstødning til min transalp.

Næ, ikke herhjemme, men prøv hos www-mgh-bikes.de - de har et kæmpeudvalg

> Måske nogle butikker i tyskland eller england som måske kan være lidt
> billigere.

En godt bud på en bundpris i UK er: www.predatormotorsport.co.uk/
- har både Street og Sports-anlæg til de fleste cykler.

Men check selv...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK