Att: SG og i andre
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 30-04-04 06:14

Ville bare lige sige tak for turen igår... Det var en feee vej

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-04-04 06:20

> Ville bare lige sige tak for turen igår... Det var en feee vej

og fine øl bagefter , tak til Mette for "husly"

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Kasperkk

Dato : 30-04-04 06:50

> og fine øl bagefter , tak til Mette for "husly"

Ja mange tak til mette skal der da også lyde herfra. Det var en kanon
oplevelse.
Jeg havde ikke prøvet at køre sammen med andre før, men fuck det var sjovt

Kasperkk
GS500E

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-04-04 06:54

> Ja mange tak til mette skal der da også lyde herfra. Det var en kanon
> oplevelse.
> Jeg havde ikke prøvet at køre sammen med andre før, men fuck det var sjovt

bare vent til landevejen

Fra : Kasperkk

Dato : 30-04-04 07:00

> bare vent til landevejen

Ja det glæder jeg mig også kanon meget til
En skam jeg ikke kan være med de næste torsdage

Kasperkk
GS500E

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 30-04-04 07:09

> og fine øl bagefter , tak til Mette for "husly"
>
> --
> mvh
>
> Thomas Jensen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hmmm.. Så skulle man alligevel have ventet lidt med at køre hjem Nå..
Så må jeg jo tage i "Mosen" i morgen..

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-04-04 13:01

Jon & Ann-Rikka wrote:

> Hmmm.. Så skulle man alligevel have ventet lidt med at køre hjem
> Nå.. Så må jeg jo tage i "Mosen" i morgen..

Hehe ja, jeg burde måske også have ventet med at tage hjem.. men jeg nåede
da toget i første forsøg (sker ikke så tit for mig :)
Hyggelig aften, det var min første tur derinde og jeg var alligevel lidt
overrasket over hvor mange der dukkede op.. Flinke mennesker

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Esben Bøll

Dato : 30-04-04 14:48

Hej Alle.
Ja det var en fin aften.
Og det må vi gøre igen. og selvfølgelig ses vi næste torsdag måske kan vi
finde ud af noget der.
Og med det samme må jeg lige reklamere lidt for planerne om en fælles
hygge MC aften d. 22 Maj.
I kan se mere på www.bikez.dk/kow

MVH Esben Bøll

Fra : S.G

Dato : 30-04-04 17:03

ESBEN :D
Send lige billedet af mig på vifferen. :D

Fra : S.G

Dato : 30-04-04 17:04

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Hmmm.. Så skulle man alligevel have ventet lidt med at køre hjem
Nå..
> Så må jeg jo tage i "Mosen" i morgen..

Jeg var først hjemme klokken 00.15
Skulle lige følge Freddy igennem byen til lidt larm og lir :)
Og vi havde først drukket ud ved 23.30 tiden :D

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-04-04 18:58

S.G wrote:
> [...]
>
> Jeg var først hjemme klokken 00.15
> Skulle lige følge Freddy igennem byen til lidt larm og lir :)
> Og vi havde først drukket ud ved 23.30 tiden :D

En skam, duggen faldt lidt tungt i aftes. Heldigvis var vejene tørre
allerede inden jeg kom ud på motorvejen, og det forblev tørvejr hele vejen
hjem.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-04-04 19:00

Thomas Jensen wrote:

> og fine øl bagefter , tak til Mette for "husly"

Ja, det var hyggeligt. Og det var da godt, vi fik hende fodret af... hun
trængte vist slemt til noget mad...

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : S.G

Dato : 30-04-04 17:02

> Ville bare lige sige tak for turen igår... Det var en feee vej

Yeahh. den kan gøres endnu længere, da der er masser af den type veje i
området. Du skal desuden prøve en meget federe tur ved Kerteminde. Den
napper vi næste gang