Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital videokamera.
Fra : Hagman

Dato : 30-04-04 23:10

Hejsa.

Jeg skal ha' mig et digitalt-videokamera.

Jeg skal bruge det til private videooptagelser af min datter, og mit andet
kommende barn ;)

Det skal være billigt, og samtidig acceptabelt kvalitet.
....tænkte på et prisleje på 3-4000,-.

Nogen der kan anbefale et, eller måske en url på en test ?

Takker på forhånd.

Fra : Claus Hastrup

Dato : 30-04-04 23:24

"Hagman" <michael@FJERNmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ...tænkte på et prisleje på 3-4000,-.
>
> Nogen der kan anbefale et, eller måske en url på en test ?

Hej,
Prøv en god, norsk side (også med kameraer m.m.): www.akam.no
Desuden er der bl.a. www.dvspot.com, www.camcorderinfo.com og
http://reviews.cnet.com/ (sidstnævnte har bl.a. lavet en liste over de 10
bedste kameraer indenfor forskellige prisklasser)

--
Claus Hastrup
Dig og mig og vi to - og mit alter ego