Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camera raw til photoshop 7,0
Fra : Bent F.

Dato : 30-04-04 17:25

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette tillægsprogram, jeg kan ikke finde
det på adobe`s hjemmeside, det de har er til den nyeste version.

--
M.v.h.
Bent Fer

Fra : Mikael

Dato : 30-04-04 18:15

Det har vist aldrig været til download. Det er såvidt jeg husker et
betlings-plugin til phshp 7.

Mikael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-04-04 18:40

In article <c6tuko$10p$1@news.net.uni-c.dk>, Bent F. wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med dette tillægsprogram, jeg kan ikke finde
> det på adobe`s hjemmeside, det de har er til den nyeste version.

Det er et betalingsplugin der ikke længere kan købes.
Eneste anden løsning er de 1500-1700 kr til en opgradering.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : Erik Aalund

Dato : 01-05-04 08:05

Den har været tilgængelig på et tidspunkt hvor den efter sigende skulle
virke til version 7.0.1.
Jeg har dog i midlertidig forsøgt mig med at få den til at virke i nævnte
version uden større held.

Mvh
Erik
www.aalund.esenet.dk

meddelelse news:slrnc953rr.g6.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Kenneth K.

Dato : 30-04-04 18:56

On Fri, 30 Apr 2004 18:25:06 +0200, Bent F. <bfc@FJERNfernet.dk> wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med dette tillægsprogram, jeg kan ikke
> finde
> det på adobe`s hjemmeside, det de har er til den nyeste version.

Hvis du skal se Nikon RAW kan du med fordel hente Nikon View. Den ligger
et plugin ind i photoshop så du kan læse NEF'er. Og den er gratis.

Mvh,
Kenneth

Fra : michael bennati scho~

Dato : 30-04-04 23:54

> [...]
finde
> det på adobe`s hjemmeside, det de har er til den nyeste version.

Jeg har det...ka da sikkert godt hjælpe hvis det er..
mvh Michael