DIN eller bøjle i Mexico
Fra : Thomas Kristensen

Dato : 30-04-04 07:23

Hej NG.

Nogen der ved hvad der er mest udbredt i Mexico,

DIN eller bøjlekobling (YOKE)?

Mvh. Thomas

Fra : Jan K. Rasmussen

Dato : 30-04-04 18:53

Yoke, Yoke og Yoke!!!!
De fleste kører med Shervood flaskeventiler, som man ikke kan skrue indmaden
ud af.

MVH
Jan Kisak Rasmussen

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 11-05-04 00:46

Ja, tak. Det fandt jeg ud af for 5 dage siden. Jeg var på Cozumel...... æv
æv. Jeg måtte låne en af deres (meget brugte) regulatorer, men lavtryks
slangen til min vest passede dog fra deres regulator.

Peter
--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse

Fra : Jan K. Rasmussen

Dato : 11-05-04 17:46

Heldigvis havde "divemike" i Playa Del Carmen flasker til DIN kobling.

MVH
JAn Kisak Rasmussen

"Peter Kar$toft" <peter.karstoft@privatDETTESKALVÆK.dk> skrev i en
meddelelse news:40a01436$0$501$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...