uwatec/memomouse
Fra : storemi

Dato : 28-04-04 20:46

Undskyld med de store bogstaver.

Jeg gør som følger.

Kablet er sat i com-porten og til musen. Ledningerne fra musen er sat i
computeren som er tændt.jeg vælger logbog og aktiverer logbogen.
Data-trak har været tændt og jeg vælger transfer. Der sker intet. Hvis
jeg prøver med talk/wakeup fortæller computeren mig at der ingen
forbindelse er mellem dykkercomputeren og musen. Musen har blinket grøn
efter den er forbundet til dykkercomputeren og den blinker kort tid rød
efter meddelelsen om ingen forbindelse.
Noget andet - viser dykkercomputeren kun tid og dybte når logbogen
bliver aktiveret eller skal den gennemgå dykket

bent

Fra : Lars K.

Dato : 29-04-04 14:41

In article <c6p1lr$27ko$1@news.orange.dk>, storemi@wanadoo.dk says...
> Undskyld med de store bogstaver.

Hej igen

Hvad sker der hvis du bare sætter MemoMouse (MM) til dykkercomputeren
(DC) uden at tilkoble MM til en PC'er og uden at gå ind i logbogen på DC
(hvilke lys syser på MM)?

Hvad sker der når du går ind i logbogen (stadig uden MM er tilkoblet
PC'en)(hvilke lys syser på MM)?

Hvad sker der hvis du åbner DataTrak og vælger Dives->Transfer (uden MM
til tilkoblet til PC'en)(hvad sker der på PC skærmen)?

Hvad sker der hvis du åbner DataTrak og vælger Dives->Transfer (med MM
tilkoblet og uden DC)(hvad sker der på PC skærmen)?

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : storemi

Dato : 29-04-04 20:26

hej igen

svar til dit første spørgsmål - det grønne lys blinker
svar til andet spørgsmål - det grønne lys blinker
svar til tredie spørgsmål - MemoMouse not found
svar til fjerde spørgsmål - DataTrak MemoMouse connected with com1
- DataTalk error between MemoMouse
and Divecomputer(WakeUp)

noget andet - når jeg åbner logbogen og aktiverer dykkene kommer dyk 1 frem.
er det korrekt at dc kun skal vise dyktid og største dybde. På nogle af de
andre DC gennemgås dykket.

Fra : Lars K.

Dato : 29-04-04 21:28

In article <c6rktt$2tb0$1@news.orange.dk>, storemi@wanadoo.dk says...
> [...]
> svar til tredie spørgsmål - MemoMouse not found
> svar til fjerde spørgsmål - DataTrak MemoMouse connected with com1

Hej

Man skal lærer så længe man lever! det er god skik at svarer under og
ikke over :) Du kan læse lidt om det her

Når tilbage til problemet.

Det ser meget rigtigt ud. Er du sikker på at du har valgt Dives->
Transfer inden du går ind i logbogen på DC? for mig ser det ud som om du
først går ind i logbogen og derefter trykker Dives->Transfer Er der
korrekt?

> noget andet - når jeg åbner logbogen og aktiverer dykkene kommer dyk 1 frem.
> er det korrekt at dc kun skal vise dyktid og største dybde. På nogle af de
> andre DC gennemgås dykket.

Ja, det er korrekt. Der vises kun dive time, max depth og evt. nogle
alarmer. Hvilke andre DC er det du snakker om?

Fra : storemi

Dato : 30-04-04 21:01

> In article <c6rktt$2tb0$1@news.orange.dk>, storemi@wanadoo.dk says...

MemoMouse

> [...]
> Kvinders hormoner ligger på randen af enhedscirklen! (Uwe Hartmann, AAU)
> - Lykken er ikke en destination, men en måde at rejse på -

du har fuldkommen ret jeg har valgt i den forkerte rækkefølge, når jeg
bruger det som du siger virker det hele som det skal - mange tak for hjælpen

den anden computer jeg kender er en suunto solution alfa. den gennemgår i
det store hele dykkene med 1 minuts intervaller.

hilsen
bent

Fra : Lars K.

Dato : 30-04-04 22:59

In article <c6ubbe$ig3$1@news.orange.dk>, storemi@wanadoo.dk says...

> hej igen
>
> du har fuldkommen ret jeg har valgt i den forkerte rækkefølge, når jeg
> bruger det som du siger virker det hele som det skal - mange tak for hjælpen

Ja, så er det bare vi skal tilbage til det du startede med at skrive
citat: JEG FORBINDER MIN COMPUTER (UWATEC SPORT PLUS) MED MEMO-MOUSEN.
OG GØR HVAD DER SIGES I MANUALEN MEN MIN COMPUTER (WINDOW 98) FORTÆLLER
AT DER IKKE ER FORBINDELSE MELLEM DIVECOMPUTER OG MOUSE.

sjovt ik' og du er ikke den eneste som laver 40 cm fejl :)

Håber du får meget glæde ud af din Computer og tilhørende MemoMouse.