s: Buddy Commando TD vest
Fra : S?ren Damgaard

Dato : 21-04-04 11:46

Buddy Commando Vest med vinge. "Tech" Sort Str L. 2500 kr.
Selve BCD'en har lige været til service og har fået skiftet inderblæren.
½ liters kan evt. indgå i handlen. Kan ses i Roskilde.
Søren

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 22-04-04 00:40

Hvor gammel er vesten?

Peter

--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse

Fra : Glock

Dato : 23-04-04 16:10

Var det noget med et bytte ???
Jeg har en Buddy Explorer TD str. XL som jeg er glad for men desværre
er blevet lidt for stor til mig.
Så en str. L ville passe fint.
mvh.
Glock

Fra : S?ren Damgaard

Dato : 26-04-04 07:47

"Glock" <drglock1000@yahoo.dk> wrote in message news:<Alaic.532$bJ5.281@news.get2net.dk>...
> Var det noget med et bytte ???
> Jeg har en Buddy Explorer TD str. XL som jeg er glad for men desværre
> [...]

Hej Glock

Jeg er ikke så intresseret i at bytte da det er en vest jeg har i
overskud.

Jeg har dog siden min først posting fundet ud af at den vinge der
følger med er en Buddy redwing TD. Blot lidt ekstra info.

mvh
Søren Damgaard