Fabia stcar 1,9 Sdi
Fra : Brian Kærgård

Dato : 30-04-04 18:53

er her nogen der har erfaring med en sådan den skulle efter sigende være
økonomisk at køre i ca 25 km/l.

--

Venlig hilsen Brian Kærgård

brikae@12move.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-04-04 18:55

On Fri, 30 Apr 2004 19:52:44 +0200, "Brian Kærgård" <brikae@12move.dk>
wrote:

>er her nogen der har erfaring med en sådan den skulle efter sigende være
>økonomisk at køre i ca 25 km/l.

Næppe: www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw1233.asp?bilID=237770

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Brian Kærgård

Dato : 30-04-04 19:10

det gør min da ellers hves man kører pænt ( 100 kmt ) og lidt længere ture
ca 40 km

Fra : Jonas R.

Dato : 30-04-04 19:18

Brian Kærgård wrote:
> det gør min da ellers hves man kører pænt ( 100 kmt ) og lidt længere
> ture ca 40 km

Hvis din gør det, hvorfor pokker spør du så?

MVH

jonas

Fra : Brian Kærgård

Dato : 30-04-04 19:37

det var andre erfaringer jeg var interesseret i da jeg lige har købt den for
ca 1 md siden

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-04-04 20:11

On Fri, 30 Apr 2004 20:36:55 +0200, "Brian Kærgård" <brikae@12move.dk>
wrote:

>det var andre erfaringer jeg var interesseret i da jeg lige har købt den for
>ca 1 md siden

Så udtryk dig på en anden måde en anden gang.
Iøvrigt er km/l jo et videt begreb og stærkt afhængig af, hvorledes
speederen behandles. Det er jo bedøvende ligegyldigt, hvad bilen KAN
ved en ekstrem behandling komme op på. Hva' ka' man brug' det til !

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Brian Kærgård

Dato : 01-05-04 08:04

Til din orientering er det ikke ekstrem behandling men normalt pænt kørsel
hvor man overholder færdselsloven !!!! Og det kan bruges til at spare penge

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-05-04 08:34

> Til din orientering er det ikke ekstrem behandling men normalt pænt kørsel
> hvor man overholder færdselsloven !!!!

Er det ikke det samme..?

I øvrigt - hvad du ikke allerede købt, ville jeg have anbefalet en TDi i
stedet.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 08:41

On Sat, 1 May 2004 09:04:18 +0200, "Brian Kærgård" <brikae@12move.dk>
wrote:

>Til din orientering er det ikke ekstrem behandling men normalt pænt kørsel
>hvor man overholder færdselsloven !

100 km/t - hvis det ikke er ekstrem behandling på motorvejen så ved
jeg sgu ikke... :)
Du glemte iøvrigt dem her "!!!"

>Og det kan bruges til at spare penge

Uha da da

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-05-04 08:47

Hejsa!

Kan jeg få dig til at kigge forbi www.usenet.dk og læse lidt om
citatteknik?

Takker.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 08:52

On Sat, 01 May 2004 09:47:10 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Hejsa!

Hej

>Kan jeg få dig til at kigge forbi www.usenet.dk og læse lidt om
>citatteknik?

Kunne du prøve det samme
(man medtager gerne noget af det, man svarer på)

>Takker.

Selv tak

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-05-04 08:53

On Sat, 01 May 2004 09:51:46 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Kunne du prøve det samme
>(man medtager gerne noget af det, man svarer på)

Hvad er det lige jeg "svarer på" i Brians indlæg?

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-05-04 09:04

> Hvad er det lige jeg "svarer på" i Brians indlæg?

Du besvarer - og dermed svar er du.

Svar på spørgsmål, svar på udsagn, svar på tiltale, svar på indlæg.

Du forholder dig i en besvarelse - men til hvad..?

Men jeg er nu enig med dig.. Ham med udråbstegnene må de gerne ige lære at
citere..

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-05-04 09:32

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Hejsa!

>Kan jeg få dig til at kigge forbi www.usenet.dk og læse lidt om
>citatteknik?

ROFL!

Fra : Kim Jespersen

Dato : 02-05-04 02:32

Brian Kærgård wrote:

> det gør min da ellers hves man kører pænt ( 100 kmt ) og lidt længere ture
> ca 40 km

EU normen skulle afspejle den gennemsnitlige brug af en bil, hvilket vil
sige en fuldvoksen person på 80, 90 kg. samt 20 kg. bagage. eller noget
deromkring.
Så hvis du er en lille person på 70 kg. og der ikke er andet i bilen, så
kan du få den til at gå længere literen.
Hvis du vil hjælpe den med at gå endnu længere, så hiv eludstyr ud af
den, såsom radio, elruder, c-lås, el-antenne og andet. Så får du nok en
enkelt eller 2 km. mere literen.

Hvis du vil have den til at gå endnu længere, så undlad at starte den og
skub den i stedet. Sorry jeg ku ikk lade være

Det er en fornuftig bil, men regn ikke med mirakler, du har jo ikke købt
den blikæske af en VW Lupo.