Tøj fra Toyota
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 30-04-04 09:33

Jeg var i går ude hos den lokale filial af Ole Os værksted (Toyota).
Jeg havde nemlig fået en mail om at jeg var en af de heldige der kunne komme
og hente noget Toyota-tøj.
Så fik jeg en plastikpose med en grøn t-shirt, med broderet Toyotalogo. Det
var alt hvad de havde til mig.

Jeg kunne så godt tænke mig at vide hvad i andre har fået ???
Det kan godt være at det bare er mig, men jeg havde nu sat forventningerne
op efter noget mere end bare en t-shirt.

Mvh. Jesper

Fra : Peter C.

Dato : 30-04-04 09:31

> Jeg kunne så godt tænke mig at vide hvad i andre har fået ???

Jeg fik en mail med beskeden om at de ikke havde noget til mig...såå du skal
ikke pive

MVH Peter C:\

Fra : Klaus G.

Dato : 30-04-04 09:44

> Jeg fik en mail med beskeden om at de ikke havde noget til mig...såå du
skal
> ikke pive

Det er så spørgsmålet om det kan betale sig at køre efter én T-Shirt, som
sikkert ikke er i særlig god kvalitet, og oveni hatten får man brugt en
masse tid...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Peter C.

Dato : 30-04-04 09:54

> Det er så spørgsmålet om det kan betale sig at køre efter én T-Shirt,

Min lokale Toyota ligger på vejen hjem fra arb. så jeg er "heldigt stillet"
på det punkt, men hvis man ligefrem begynder at regne på om det kan betale
sig, skal man nok bare lade være med at deltage i den slags fremover.

> som sikkert ikke er i særlig god kvalitet,

Arr...det ved vi jo altså ikke noget om

>og oveni hatten får man brugt en
> masse tid...

.....igen...hvis man vil udregne cost/benefit på tid og penge i denne
sammenhæng, skal man nok bare lade være med at tilmelde sig sådan noget.

MVH Peter C:\

Fra : Fam. Olsen

Dato : 30-04-04 13:52

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> Arr...det ved vi jo altså ikke noget om

Den er vel 112% i orden.

MVH Niels
Alfa forever

Fra : Henrik

Dato : 30-04-04 15:39

Jeg er Toyota mekaniker og venter også på det nye tøj.
Det er nok kun hos Ole O de har modtaget det

Henrik.

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 30-04-04 18:37

> Jeg kunne så godt tænke mig at vide hvad i andre har fået ???

Min bror fik også en T-Shirt.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 00:05

> Min bror fik også en T-Shirt.

Brugt? ))

--
Tom

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 01-05-04 08:39

> Brugt? ))

Nej min T-shirt ser helt ny ud

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 08:39

> Nej min T-shirt ser helt ny ud

Gosh...endnu et af de her rekvalme fupnumre

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 08:46

On Sat, 1 May 2004 09:39:28 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Gosh...endnu et af de her rekvalme fupnumre

Matcher resten af firmaet

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Peter C:\\>

Dato : 01-05-04 09:09

> Matcher resten af firmaet

Tænker du på noget specielt, eller skulle du bare mobbe ?

MVH Peter C:\

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-05-04 12:34

On Sat, 1 May 2004 10:08:47 +0200, "Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com>
wrote:

>Tænker du på noget specielt, eller skulle du bare mobbe ?

Det sidste

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-05-04 14:12

Jeg synes godtnok at Toyotas reklamer er nogen af dem som liver op i TV
reklamerne.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-04 14:21

> Jeg synes godtnok at Toyotas reklamer er nogen af dem som liver op i TV
> reklamerne.

Ja de er meget gode.
Ikke set så sjove siden ham gadefejeren der står og siger
jaaaabaaaaaaaaaaa....jabaaaaaaa

--
Tom

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-05-04 10:22

> Brugt? ))

Nej helt ny. Og han fik endda en XXXL selvom han skulle have en XL. Så han
ser rigtig smart ud i den.