Når sandheden skal frem..
Fra : David Bjergsø

Dato : 30-04-04 08:41

Citat fra Ekstrabladet denne "nye" morgen
------
De nye fartgrænser på landets motorveje ændrede ikke mærkbart på trafikken
eller kødannelser i myldretiden, melder Vejdirektoratet fredag morgen.

- Det har ikke givet anledning til problemer overhovedet, lyder konklusionen
fra vagtchef Torben Holm Hansen.

Vejdirektoratet var fredag morgen i kontakt med såvel politiet som Falck, og
her kom der heller ikke nogen meldinger om problemer eller ændringer i
forhold til, hvordan trafikken normalt glider en fredag morgen.

- Morgentrafikken ser helt normal ud med de samme kødannelser, og frekvensen
af uheld ligger heldigvis ret lavt, som det normalt går her om morgenen. Så
det er gået, som vi både troede og håbede, at det ville gå, siger Torben
Holm Hansen.
------

Lad os lige hurtigt se om ikke vi kan konkludere at det måske er fordi at
folk kører som de plejer, nu er det blot blevet lovligt nogle steder ?

Den tåbelige skiltning på Hillerødmotorvejen kan jeg slet ikke sætte mig ind
i. Ikke en eneste milimeter må man køre 130 kmt, kun 110 kmt. Men jeg skal
have den oplysning konstant, var det ikke noget billigere at fortælle hvor
man må køre de 130 kmt ?

Frustrationerne vil ingen ende tage.

--
Med venlig hilsen,

/D

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 30-04-04 16:07

> [...]
> have den oplysning konstant, var det ikke noget billigere at fortælle hvor

Det holder hjulene igang gamle dreng. Og så skæpper de ekstra bøder godt i
statskassen. Den har de konservative socialdemokrater regnet ud for længe
siden