Piratfilm fortsat
Fra : lpm

Dato : 30-04-01 19:45

Tak til alle jer med forslag til film om pirater/sørøvere. Isæe blev jeg
tiltalt af idéen om "Hook", der måske ikke er en desideret piratfilm, men en
sørøver spiller dog en væsentlig rolle; og så henbvender filmen sig til både
børn og voksne.

Men er der nogen, der ved, hvem der har rettighederne til den i Danmark?
Hvem distribuerede den i 1991?

mvh - lpm

Fra : Rene Strøm

Dato : 01-05-01 08:39

Steven Spielberg

mvh. René

lpm <lpm@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ckc3d$kcr$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-05-01 14:14

"Rene Strøm"

> Steven Spielberg

Imperial-biografen 1991. Det banker på døren, og chefen åbner.
- Helløw, helløw, here I am with my new film, my Danish friend.
Den lille mand med det rodede hår sætter filmrullen ned på gulvet:
- It's about Peter Pan as an adult.
- Sounds like a hit, siger biografchefen. - Sharks, a cartoon hero,
Peter Pan... what will you do next, dinosaurs, fortsætter han og ler.
- Ha, dinosaurs, dinosaurs.... DINOSAURS!, udbryder den lille
mand så og giver sig hen mod døren. - I'd better get going, gotta
get to Rome before midnight. Tough job, this directing stuff!

--
Peter Brandt Nielsen
ny hjemmesideadresse: http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : JSMadsen

Dato : 05-05-01 13:51

lpm skrev i meddelelsen <9ckc3d$kcr$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>børn og voksne.
>
>Men er der nogen, der ved, hvem der har rettighederne til den i Danmark?

Jeg tror det var Nordisk Film/Egmont eller nogen af dem...

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!