Gravid med hvem....
Fra : Lasse

Dato : 29-04-04 12:35

Hej gruppe,

Min kæreste og jeg har haft en trekant med en anden mand, det er sådan
hun bruger pessar, med ham vi skulle mødes ved bor ret langt fra os,
og da vi kom frem og skulle igang med agten havde hun glemt at lægge
pessaret i kassen, vi blev enige om at tage chancen, men det endte med
at ham den anden mand tømte sig helt oppe i hende, det var der jo ikke
så meget at gøre ved vi tog hjem, da vi kom hjem ca 5 timer senere
elskede vi og det endte også med jeg kom i hende.
Det er nu 3 måneder siden hun har haft mens. hvad er chancen for hvem
der er faderen....

Lasse

Fra : Karina

Dato : 29-04-04 10:17

Hej

Den er ikke sjov.
Det er meget svært at afgøre når i har haft samleje så tæt på hinanden. Har
i ikke haft ubeskyttet sex på andre tidspunkter?
I kan prøve at regne ud hvornår hun har haft ægløsning og se om det så
passer med den omtalte dag.
Hvis ikke, er der jo en god chance for at det er dig.
Håber at i finder det svar i ønsker.

Hilsen Karina

Fra : John Raymond

Dato : 29-04-04 15:03

"Lasse" <nobody@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> elskede vi og det endte også med jeg kom i hende.
> Det er nu 3 måneder siden hun har haft mens. hvad er chancen for hvem

Der er kun to muligheder, som du selv må kunne se, abort eller også må han
lade sig teste for HIV og en for faderskab.

Fra : vadmand

Dato : 29-04-04 15:45

"John Raymond" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Lasse" <nobody@mail.com> skrev i en meddelelse

> Der er kun to muligheder, som du selv må kunne se, abort eller også må han
> lade sig teste for HIV og en for faderskab.

Man kunne også følge den gode gamle romerretsregel: "Pater est, quem nuptia
demonstrat" oversat til nudansk: Det er den mand, der bor hos moderen, der
er faderen.

Per V.

Fra : Landsbytossen

Dato : 29-04-04 15:41

Lasse <nobody@mail.com> wrote in news:10q1905v714outesnih76jhlv3c26s0l7e@
4ax.com:

> [...]
> elskede vi og det endte også med jeg kom i hende.
> Det er nu 3 måneder siden hun har haft mens. hvad er chancen for hvem

Rent matematisk vil jeg sige cirka 50 %.....

Fra : høstblomsten

Dato : 30-04-04 11:13

"Landsbytossen" <Tosse@anstalt.com> skrev i en meddelelse
> Lasse <nobody@mail.com> wrote in news:10q1905v714outesnih76jhlv3c26s0l7e@
> 4ax.com:

[snip]

> Rent matematisk vil jeg sige cirka 50 %.....

....ville så også være mit gæt, men! ...ER "fruen" overhovedet konstateret
gravid?????

~Høstblomsten~

Fra : Henning

Dato : 29-04-04 20:10

Lasse wrote:
> Hej gruppe,
>
> Min kæreste og jeg har haft en trekant med en anden mand, det er sådan
> hun bruger pessar,

Man dyrker sgu da ikke gruppesex kun med pesar/kondom som
beskyttelse, kvinde bruger sgu da p-piller også.

Det er bedøvende lige gyldig hvem af jer 2 mænd der er
den biologiske far! DU påtager dig under alle omstændigheder
faderskabet, i og med, at det er dit og din kærestes fælles
sexliv i dyrker, når i inddrager andre i jeres sexliv, så er
resultatet der kommer ud af det, jeres i fællesskab!

Af hensyn til ungen, er det nok smart, at i får foretaget
en test der be/afkræfter din biologiske rolle i jeres
idiotiske russisk-roulette- sex-spil, det kunne jo være,
at ungen på et eller andet tidspunkt skal have en transpantion,
så er det sgu rart at kunne hive fat i den biologiske far, og bede
ham træde til, hvis det nu er ham der er det biologiske
ophav, over for ungen holder i kæft i al evighed, ligesom
i holder kæft over for familie og venner,

Som tommelfinger regel: Kvinder bliver lettere gravide
med andre mænd end deres faste partner.

Ca 500.000 af os danskere har ikke den biologiske far,
mødrene påstår er faderen, det er sikkert det samme
globalt set i %
Kvinder der bliver gravide omkring det tidspunkt de har
haft sex med en anden, end den faste partner, bliver det
med den hun muntrede sig med uden for forholdet .

MVH
Henning

Fra : Hans Poulsen

Dato : 29-04-04 20:34

Jeg syntes simpelt hen at i er nogle Svin.
HansP.

Fra : vadmand

Dato : 29-04-04 20:52

"Hans Poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes simpelt hen at i er nogle Svin.
> HansP.

Hvem af os?

Per V.

Fra : Flemming N.

Dato : 29-04-04 21:53

On Thu, 29 Apr 2004 21:33:50 +0200, "Hans Poulsen" <poulsen@lite.dk>
wrote:

>Jeg syntes simpelt hen at i er nogle Svin.
>HansP.

Ja, letkøbt foragelse kan man altid lukke ud...

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-04-04 19:15

"Hans Poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes simpelt hen at i er nogle Svin.

Du er da bare misundelig over at det ikke var dig der var med i den trekant.

Lars

Fra : Johan

Dato : 30-04-04 19:32

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> "Hans Poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du er da bare misundelig over at det ikke var dig der var med i den
trekant.

Det kan da være at Hans ved noget om Henning, som vi andre ikke ved

Fra : Henning

Dato : 01-05-04 14:49

Johan wrote:

> Det kan da være at Hans ved noget om Henning, som vi andre ikke ved

*LOL*

Nu var det sådan set en besvarelse på et indlæg om trekanter,
som jeg skrev.
Mig bekendt har jeg ikke bollet med Hans Poulsen, eller noget af hans
familie, det er godt nok også over 27 år siden jeg var så ledig på
markedet, at jeg bollede for sjov, måske er jeg far til Hans, det kan
kun hans mor be/afkræfte

Sex i alle dens afskygninger er en privat sag og hvad der er
perverst for den ene kan være naturligt for den anden, der
findes hverken "finere/rigtigere" sex end andet sex.

MVH
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 21:55

hej
man må sige i leger med ilden uha.
men er det videskablig bevist at kvinder bliver lettere gravide , med mænd
som ikke er deres faste partnere ??
så skal man da til at passe på hvad man render og laver i nabolaget =

Kab

Fra : Johan

Dato : 30-04-04 19:40

"Pastoren" <pa(2)postdk> wrote in message
> hej
> man må sige i leger med ilden uha.
> men er det videskablig bevist at kvinder bliver lettere gravide , med mænd
> som ikke er deres faste partnere ??

Yep - der er endda 2 mekanismer, som giver en fremmed partner større
"chance" for at gøre en kvinde gravid, hvis den fremmede vel at mærke er
single, og den faste er bare en smule jaloux. Sæden skifter nemlig karakter
efter hvor usikker fyren er på sin kæreste. Hvis han føler sig usikker vil
flere af sædcellerne antage en blokerende funktion frem for en befrugtende
(for at forhindre en anden mands sæd i at komme ind). Men eftersom dem
fremmede kom først har der ikke været nogen til at blokere.
Den anden mekanisme er noget med at kvinden ofte er mere ophidset med en
fremmed partner, men det er der sikkert en anden, som kan forklare.

> så skal man da til at passe på hvad man render og laver i nabolaget
=

Det gør du vel også - du er vel ikke så dum som Lasse og kone.

Mvh Johan

Fra : Henning

Dato : 01-05-04 14:52

Johan wrote:

> =
>
> Det gør du vel også - du er vel ikke så dum som Lasse og kone.

Det var vel ikke dumhed, vel snarere at naturen vandt over
fornuften *G*

MVH
Henning

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-05-04 14:39

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message

> Det var vel ikke dumhed, vel snarere at naturen vandt over
> fornuften *G*

Den der er herre over sine lidenskaber, er slave af sin fornuft.

-Michael.

Fra : Johan

Dato : 04-05-04 14:43

"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> wrote in message

> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message

> Den der er herre over sine lidenskaber, er slave af sin fornuft.

Åh, hvor føler jeg mig ramt! Jeg har nemlig et par kondomer et sted i min
rygsæk. Farvel gruppe, jeg rejser til Indien for at komme af med fornuftens
lænker.

Mvh Johan

Fra : Nette

Dato : 30-04-04 06:04

"Henning" skrev i en meddelelse
> Man dyrker sgu da ikke gruppesex kun med pesar/kondom som
> beskyttelse, kvinde bruger sgu da p-piller også.

Jeg mener nu heller ikke man dyrker gruppesex med pessar og p-piller.
Kondomet *skal* være med, det handler jo om meget andet end lige en
graviditet.

Jeg er rimelig enig med dig i resten, specielt din metafor om rusisk
roulette. Lige bortset fra at man kan håbe, at forældrene skal væk herfra
før barnet, og hvad så hvis barnet får brug for en donor der, og intet ved
om sit biologiske ophav, som måske stadig er i live?

Nette

Fra : Henrik

Dato : 29-04-04 22:33

>vi blev enige om at tage chancen

Så kan i lære det :P

Fra : ulla

Dato : 29-04-04 22:45

Hej Lasse...
I 3 har foretaget jer noget totalt umodent og uansvarligt.
En af jer mænd (hvis ikke jer begge) burde have bevæbnet jer med
kilometervis af kondomer, kæresten burde have tjekket sit pessar inden i tog
afsted.
Hvis hun er gravid, er det for sent nu at få foretaget en abort - Grænsen
for abortindgreb er 12 uge!
Hvordan kunne i vente så længe med at få vished? Tænkte i ikke på at skaffe
en fortrydelsespille dagen efter? Ja, bagklog kan man være, men hvor havde i
lagt jeres hjerner det døgn? Mellem jeres ben?
Jeg er dybt forarget, bekymret og rystet - og det vil jeg fandme have lov
til at være.
Er 100% enig med Henning i hans udsagn mht. barnets frentid.
At lave en baby foregår i kærlighed mellem 2 mennesker, og ikke under en
leg, hvor en trediepart er indvolveret.

Fra : Nette

Dato : 30-04-04 06:11

"ulla" skrev i en meddelelse
> Hvis hun er gravid, er det for sent nu at få foretaget en abort - Grænsen
> for abortindgreb er 12 uge!

Nej. Der kan gives dispensation. Se evt.
http://www.netbaby.dk/artikler/kortnyt/show.asp?ID=1001

> Jeg er dybt forarget, bekymret og rystet - og det vil jeg fandme have lov
> til at være.

Også her. 10 minutters sjov kan få følger for et menneskes hele liv. Den
slags skal man ikke spøge med.

Nette

Fra : Karina

Dato : 30-04-04 07:49

Jeg synes i skal blive testet for kønssygdomme.
Det er jo galt nok at i ikke er sikre på faderskabet. Men det ville ikke
være fedt at smitte barnet med et eller andet ved fødslen.
Bare for at spørge...hvorfor fik i ikke en abort da i fandt ud af, at hun
var gravid?
Ikke fordi jeg går ind for abort, men jeg går bestemt heller ikke ind for at
man ikke ved hvem faderen er.
I sidste end er det barnet der er taberen.
Hvordan vil i egentlig forklare barnet om hvordan det blev til?

Hilsen

Karina

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 30-04-04 16:16

Lasse wrote:

> [...]
>elskede vi og det endte også med jeg kom i hende.
>Det er nu 3 måneder siden hun har haft mens. hvad er chancen for hvem

Hvis hun har tvilinger så kan de have hver sin far.

Fra : Henning

Dato : 01-05-04 15:02

Peter Ole Kvint wrote:

> Hvis hun har tvilinger så kan de have hver sin far.

Næbbe sandsynligt, sandsynligheden er vist ikke
engang beregnelig, mig bekendt er der endnu ikke
beskrevet i den medecinske literatur, tilfælde
med tveæggede tvillinger/flerlinger, med hver
sin biologiske ophav

MVH
Henning

Fra : Jens

Dato : 02-05-04 21:04

> [...]
> engang beregnelig, mig bekendt er der endnu ikke
> beskrevet i den medecinske literatur, tilfælde
> med tveæggede tvillinger/flerlinger, med hver

Google er din ven! Prøv en søgning med "tvillinger+fædre":

http://www.google.com/search?q=twins+fathers&ie=UTF-8&oe=UTF-8

eller "twins+fathers":

http://www.google.com/search?q=tvillinger+fædre&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Der er masser af eksempler - også nogle der virker vel dokumenterede.
--

/ Jens

Fra : Henning

Dato : 03-05-04 16:37

Jens wrote:
> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote:

> Der er masser af eksempler - også nogle der virker vel dokumenterede.

Tak for henvisningerne

MVH
Henning

Fra : steen

Dato : 30-04-04 16:38

Hvor dum kan man være ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-04-04 22:11

On Fri, 30 Apr 2004 17:37:43 +0200, steen wrote:

> Hvor dum kan man være ?

Så dum..:

Desværre.

Men det er jo altid nemt, at være bagklog. Jeg kan dog trods alt sige en
ting...: Fanme glad for JEG ikke står i den suppedas!! :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-05-04 14:44

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> wrote in message

> Men det er jo altid nemt, at være bagklog. Jeg kan dog trods alt sige en
> ting...: Fanme glad for JEG ikke står i den suppedas!! :-/

Årh, lad nu være. Så slemt er det vel heller ikke. Bare fordi vi andre ikke
kunne finde på at gøre sådan noget (vel?).

Men nu er det altså sket, og så må de (unge?) mennesker forholde sig til
situationen. Måske kan de alle tre bevare en god kontakt, således at barnet
oplever at have to fædre. Det gjorde man jo flittigt engang for ca. 30 år
siden. Måske er de pågældende unge mennesker selv blevet til på samme måde,
hvem ved.

Moral er godt til at forebygge ulykker, men når skaden er sket, så opnår man
kun at slå hinanden oven i hovedet. Så hellere se lidt positivt på tingene,
og forholde sig konstruktivt til situationen.

-Michael.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-05-04 16:54

On Tue, 04 May 2004 15:43:31 +0200, Michael Jørgensen wrote:

> Årh, lad nu være. Så slemt er det vel heller ikke. Bare fordi vi andre
> ikke kunne finde på at gøre sådan noget (vel?).

Jeg kan berolige dig... jeg kunne ikke finde på det - ikke uden
beskyttelse i form af et eller andet så kvinden ikke bliver gravid og
smittet med alskens sygdomme.

Om det så var 300km man var kørt så havde jeg nøjes med en kop te....

Fra : Henning

Dato : 05-05-04 18:40

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> smittet med alskens sygdomme.
>
> Om det så var 300km man var kørt så havde jeg nøjes med en kop te....

Hvor kedelig, Gaaaabbbbb
Indrømmet, i vore dage, skal man være lidt forsigtig og tænke sig
om, før man dyrker sex med ukendte personer, HIV er ikke særlig
smitsomt, så kondomer er ret sikre beskyttelsesmidler, ved sex
i flæng aktivitet, men der er ingen grund til at være så hysterisk,
at det nærmer sig det neurotiske, de fleste kønssygdomme kan
kurreres forholdsvis nemt

Men lever man et liv, med skiftende partnere, utroskab, eller
som her, gruppesex, så skylder man sig selv og sine partnere,
at man HIV testes en gang om måneden, og kun har sex med
partnere, der selv kan fremvise en negativ HIV atest.

MVH
Henning

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-05-04 20:24

On Wed, 05 May 2004 19:40:27 +0200, Henning wrote:

> Hvor kedelig, Gaaaabbbbb

Må nok sige hvis min kæreste blev gravid med en anden så fik jeg et
føl på tværs...

> [...]
> men der er ingen grund til at være så hysterisk, at det nærmer sig det
> neurotiske, de fleste kønssygdomme kan kurreres forholdsvis nemt

Fleste ja, med med mit held gæt så hvilken sygdom jeg får?? Ja nemlig
.... den som ikke kan kureres :-/

Lyder fornuftigt.

Men.... hvad med graviditeten?

Fra : Henning

Dato : 06-05-04 19:03

Martin Johansen [6000] wrote:

> Må nok sige hvis min kæreste blev gravid med en anden så fik jeg et
> føl på tværs...
snip
> Men.... hvad med graviditeten?

Som je skrev i indlægget til den første poster, så må de efterfølgende
se at få afklaret faderskabet, af hensyn til barnet og så holde kæft
over for barn, familie, venner etc.
Selve den sexuelle handling, besluttede de begge at gennemføre
med en anden mand, derfor er det moralsk/etisk set, deres
fælles barn, uanset det biologiske udfald af en dna test.

Min mening om børns rettigheder og den pligt den biologiske
mor har, er en anden debat, hvis den kommer op.

MVH
Henning