[DVD] kloge ord om dumme dvd-udgivere...
Fra : Morten DH

Dato : 29-04-04 08:39

Han har så evigt ret... utroligt de ikke har lært af musikbranchens forfald

http://www.boston.com/ae/movies/articles/2004/04/27/greedy_studios_make_dvds_not_so_special/

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 150 euro.

Fra : Peter L

Dato : 29-04-04 12:59

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Han har så evigt ret... utroligt de ikke har lært af musikbranchens
forfald

http://www.boston.com/ae/movies/articles/2004/04/27/greedy_studios_make_dvds_not_so_special/

Ja, han er fuldstændigt ret! Man må håbe at det snart går op for folk at de
lige så godt kan vente 1 år til efter udgivelsen med at købe filmene.. Så
får de med sikkerhed den version, som de ønsker og sparer eventuelt en del
penge da prisen er nedsat på ældre film.

/Peter Lind

Fra : Silver

Dato : 29-04-04 16:35

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Han har så evigt ret... utroligt de ikke har lært af musikbranchens
> [...]

Fnis....og så reklamerer de lige med aliens quadrilogy DVD box set i bunden
af artiklen....

Silver.

Fra : Morten DH

Dato : 29-04-04 21:25

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Fnis....og så reklamerer de lige med aliens quadrilogy DVD box set i
bunden
> af artiklen....

Lige netop AQ synes jeg ikke var noget problem, den gamle trilogi havde
nogle år på bagen og med AQ for du nye transfers, meget mere ekstra og ikke
tidligere udgivet versioner af A3 og A4... Men fx. Colombia/Tristar
udgivelser med deres Superbit udgivelser 3 måneder efter man lige har købt
en film osv... At der så oven i købet sidder en nar på Miramax og åbenlyst
afslører at man spekulerer i at få folk til at købe den samme film 2-3 gange
synes jeg sgu er at pisse på kunderne...