Skrueaften hos Kantana
Fra : Michal

Dato : 29-04-04 22:51

Hej NG.

Jeg var i aftes nede hos Kantana MC med min kæreste, for skulle jo have
fikset kæden og lidt andre småtterier.

Kantana-folkene var yderst hjælpsomme og rare, og Anne og jeg fik en
masse gode råd :)

Tilsidst fik vi en gennemgående rundvisning af deres klubhus, som havde
nogle fede lokaler... især værkstedet :)

Anne og jeg kommer desuden på lørdag, hvor Kantana holder noget sjov. Så
kan vi se om de andre Kantana-folk er ligeså flinke :D

--
Venlig Hilsen
Anne og Michal

Fra : GRISEN

Dato : 29-04-04 23:26

On Thu, 29 Apr 2004 21:50:58 +0000 (UTC), Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> wrote:

>Jeg var i aftes nede hos Kantana MC med min kæreste, for skulle jo have
>fikset kæden og lidt andre småtterier.

Jeg var der torsdag aften, og der var ikke meget arbejde til Kantana folket.... følte en
svag trang til at klippe en ledning eller noget - bare så de ikke skulle kede sig for
meget.

*
Jan

Fra : Michal

Dato : 30-04-04 06:12

On Fri, 30 Apr 2004 00:26:13 +0200, GRISEN wrote:

> Jeg var der torsdag aften, og der var ikke meget arbejde til Kantana folket.... følte en
> svag trang til at klippe en ledning eller noget - bare så de ikke skulle kede sig for
> meget.

Du skulle have været der da jeg kom... de kastede sig næsten blodigt
over mc'en, svingede den over hovederne mens de spænede ind på
værkstedet, og klaskede den ned på en ølkasse!

Det var syn for guderne :)

Og nu er mc'en fikset og skal gensynes her denne morgen... :)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-04-04 01:01

Michal wrote:
> [...]
>
> Anne og jeg kommer desuden på lørdag, hvor Kantana holder noget sjov.
> Så kan vi se om de andre Kantana-folk er ligeså flinke :D

Jeg har kun godt at sige om Kantana MC. Det var en udsøgt fornøjelse at
besøge dem efter Bakkens Åbning, de var en flok flinke og rare mennesker, og
det endda til trods for at jeg kom slæbende med Morten Dahl under armen.

Jeg er ked af, at jeg ikke kan komme med til deres Åbent Hus-arrangement på
lørdag, men min kære SV når desværre ikke at blive færdig. Så det må jeg ha'
til gode.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1